اخبار داغ

امام‌جمعه نهاوند:

محتکران و مفسدان اقتصادی همکار دشمنان انقلاب اسلامی هستند

محتکران و مفسدان اقتصادی همکار دشمنان انقلاب اسلامی هستند
امام‌جمعه نهاوند گفت: محتکران مانند دشمنان خارجی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و مانند منافقان صدر اسلام آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار نافع،  گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم‌خورده کشورمان با برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند.
وی اظهار داشت: آن‌ها در مقطعی جنگ تحمیلی را بر ضد کشورمان شروع کردند و منافقان را به جان انقلاب انداختند کشورمان را تحریم کردند و بعدازآن نیز برنامه‌های مختلفی را برای تضعیف انقلاب اسلامی اجرا کردند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: الآن هم دشمن دست‌به‌کار شده است و جنگ اقتصادی را به راه انداخته است تا مردم را از انقلاب اسلامی ناامید کند.
وی عنوان کرد: ولی مردم عزیز ایران اسلامی همواره نشان داده‌اند که حافظ انقلاب هستند و 40 سال است که همه مشکلات و تحریم‌ها را تحمل کرده‌اند و الآن هم وظیفه مسئولان است تا مشکلات مردم را حل کنند.
مغیثی با اشاره به نقشه‌های دشمنان گفت: در خارج از کشور آمریکای جنایتکار، صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع منطقه جنگ اقتصادی را از خارج شروع کرده‌اند و در داخل نیز عده‌ای با احتکار مایحتاج مردم در زمین دشمن بازی می‌کنند.
وی اظهار داشت: کسانی که احتکار می‌کنند درصدد ضربه زدن به امید و اعتماد مردم هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: کسانی که احتکار می‌کنند در نقش منافقین صدر اسلام در جنگ احزاب هستند.
وی ادامه داد: در جنگ احزاب نیز دشمنان و کفار خارجی از بیرون به مسلمانان فشار اقتصادی وارد می‌کردند وعده‌ای نیز در داخل به آن‌ها کمک می‌کردند تا دین اسلام را از بین ببرند.
مغیثی گفت: امروز نیز در خارج دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی دارند تلاش می‌کنند و در داخل هم محتکران بی‌دینی هستند که همکار دشمن هستند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.
وی بیان داشت: مردم، امروز خواستار برخورد سریع قوه قضائیه با محتکران و مفسدان اقتصادی هستند تا مردم نیز امیدوار شوند.
امام‌جمعه نهاوند افزود: نقشه دشمن جنگ اقتصادی است و راه مقابله با این توطئه نیز حفظ وحدت و هوشیاری مردم و شناسایی و برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه