اخبار داغ

طی دو هفته گذشته صورت گرفت؛

کشف چند انبار احتکار اقلام خوراکی در همدان/کشف بیش از ۱۰۰۰ کارتون مواد شوینده، برنج و سایر اقلام خوراکی

کشف چند انبار احتکار اقلام خوراکی در همدان/کشف بیش از ۱۰۰۰ کارتون مواد شوینده، برنج و سایر اقلام خوراکی
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف چند انبار احتکار اقلام خوراکی و کشف بیش از هزار کارتون مواد شوینده، برنج و سایر اقلام خوراکی از این انبارها در همدان طی دو هفته گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سردار بخشعلی کامرانی‌صالح پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تلاش‌های دشمنان به منظور ایجاد فاصله بین سه رکن دین، رهبری و مردم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، اظهار کرد: دشمنان ابتدا حملاتی در حوزه دین وارد کردند، غافل از اینکه دین الهی کامل است و در این حوزه ناکام ماندند.
وی به هجمه‌های بسیار دشمنان به امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان نتوانستند ضعفی در آن دو بزرگوار بیابند و در این حوزه نیز موفق نبودند.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به تلاش دشمنان به منظور تأثیرگذاری در حوزه مردم، بیان کرد: دشمنان برای خسته کردن مردم اقدامات بسیاری از جنگ تحمیلی انجام دادند؛ تمام فشارها برای خسته کردن مردم صورت گرفت و در حوزه جنگ نرم و اقتصادی وارد شدند.
وی با تأکید بر اینکه امروز تمام هم و غم دشمن خسته کردن و در تنگنا قراردادن مردم در حوزه اقتصادی است،افزود: دشمنان با این اقدامات تلاش می‌کنند مردم از ارزش‌های خود دست بردارند.
سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه البته در مشکلات اقتصادی پیش آمده، سوء مدیریت و عدم مدیریت نیز وجود دارد، تصریح کرد: برای عبور از این جنگ اقتصادی و پیچ تاریخی مهم باید تلاش کنیم و بدانیم دشمنان از توطئه‌های خود دست بردار نیستند.
وی ادامه داد: با مدیریت جهادی، کار بسیجی‌وار و احساس مسؤولیت مدیران از این گردنه‌های سخت به سلامت عبور خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان با تأکید بر اینکه مطالبات مردم در حوزه اقتصادی به حق است، خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی حاصل تحریم‌ها، فشار و عملیات روانی دشمن برای جدا کردن مردم از انقلاب و نظام است که مردم در این خصوص هوشیار هستند.
وی با بیان اینکه البته بخشی از مشکلات اقتصادی سوء مدیریت‌هاست که قابل بخشش نیست، یادآور شد: امروز مطالبات به حقی وجود دارد اما توسط دشمنان مطرح می‌شود، دشمنان دایه مهربان‌تر از ما به خودمان شده‌اند.
سردار کامرانی‌صالح با اشاره به پیام‌های هر روزه دشمنان در فضای مجازی مبنی بر تشویق مردم به تجمع در خیابان‌ها، اظهار کرد: آیا با این اقدامات آنها دلسوز ما هستند؟
وی نقش رسانه‌ها در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان را بسیار موثر دانست و گفت: آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در جامعه صورت گیرد، باید موقعیت‌ها و مطالبات را تشخیص دهیم.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: دشمن حرف حق و مطالبه مردم را مطرح می‌کند اما در ادامه دنبال ضربه به نظام، کشته‌سازی و مواردی از این دست است.
امروز دشمن در حوزه جنگ اقتصادی هزار برابر جنگ سخت وارد شده است
وی با تأکید بر اینکه امروز دشمن در حوزه جنگ اقتصادی هزار برابر جنگ سخت وارد شده و نباید از این امر غفلت کنیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال نابودی اصل ماست.
سردار کامرانی صالح با اشاره به فعالیت رسانه‌ها در فضای مجازی، ادامه داد: رسانه‌ها می‌توانند در فضای مجازی، آگاه‌سازی مردم از اهداف شوم دشمنان را داشته باشند؛ باید دروغ‌پردازی دشمنان را خنثی کنیم و رسانه‌ها می‌توانند به عنوان کاتالیزور اطلاع‌رسانی در خصوص اهداف دشمنان را به مردم داشته باشند.
وی خبرنگاران را سربازان خط مقدم این جنگ نرم دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل اتاق فکر با رسانه‌ها و برگزاری جلسات به طور مرتب و استفاده از ظرفیت بزرگ رسانه یکی از مصوبات این جلسه است.
فرمانده انتظامی استان همدان به گزارش اقدامات انجام شده پلیس طی امسال اشاره کرد و یادآور شد: 350 هزار تماس با پلیس 110 طی این مدت ثبت شد که بخش عمده تماس‌ها به منظور دریافت راهنمایی و مشاوره و بخشی نیز عملیاتی بوده است.
وی در ادامه گفت: پنج هزار شبگرد، نگهبان محل و سرایدار در سطح استان به منظور ایجاد امنیت و کمک به تأمین امنیت ساماندهی شده‌اند.
سردار کامرانی‌صالح با اشاره به 185 هزار فقره اوراق و احکام قضایی در حوزه کلانتری و پاسگاه‌ها، بیان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر نیز عملیات‌های متعددی صورت گرفت و 2.5 تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.
وی به توقیف 79 دستگاه خودرو و 19 دستگاه موتورسیکلت در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: چهار هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد نیز در این راستا دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: به بیش از 30 هزار نفر مراجعه کننده به کارشناسان پلیس در حوزه‌های مختلف آموزش و اطلاع‌رسانی همگانی ارائه شد.
وی با اشاره به تعاملات در حوزه پلیس 197، ادامه داد: دیدارهای مردمی هر دوشنبه به صورت یک هفته در میان و میدانی در پلیس 197 انجام می شود؛ حدود 600 نفر طی این مدت ملاقات حضوری انجام و مشکلات با حضور معاونان مورد بررسی قرار گرفت.
سردار کامرانی‌صالح متلاشی کردن 12 باند سارقان خودرو، موتور سیکلت، منزل و... را از اقدامات پلیس آگاهی در استان برشمرد و خاطرنشان کرد: بیش از 100 نفر از سارقان حرفه‌ای سابقه‌دار نیز در این راستا دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه جرایم خشن 21 درصد در استان کاهش داشته است، یادآور شد: در سرقت های خرد در استان افزایش آمار را شاهد بودیم.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات در حوزه مبارزه با کالای قاچاق، اظهار کرد: : 989 میلیارد ریال ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق از ابتدای سال جاری بوده است.
وی به متلاشی کردن 92 باند قاچاق کالا از ابتدای سال تاکنون در استان اشاره کرد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
سردار کامرانی صالح رسیدگی به یک هزار و 600 فقره پرونده مرتبط با کالای قاچاق را طی سال جاری برشمرد و بیان کرد: 69 فقره از این تعداد پرونده‌ها، کالای قاچاق به ارزش ریالی 100 میلیون تومان بود.
وی به تشکیل 300 فقره پرونده قضایی در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در این حوزه 118 نفر نیز دستگیر شدند؛ بیش از 85 درصد پرونده‌ها در حوزه فضای مجازی کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی و آگاه سازی، همکاران در پلیس فتا بیش از 14 هزار نفر را تحت آموزش قرار دادند.
سردار کامرانی‌صالح با اشاره به کاهش تصادفات فوتی درون شهری و برون شهری در حوزه پلیس راه و راهور با وجود افزایش ترددها در محورهای مواصلاتی استان، ادامه داد: کاهش 10 درصدی این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته گزارش شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری اجتماعی نیز علاوه بر ارائه مشاوره در کلانتری، در حوزه معاونت اجتماعی نیز کارشناسان و مشاوران اقدامات شایسته‌ای داشته است، خاطرنشان کرد: 118 هزار نفر از مخاطبان در مساجد و مدارس تحت آموزش قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اقدامات در حوزه سایر خدمات، یادآور شد: 14 هزار و 500 فقره صدور گذرنامه با چهار درصد افزایش و اعزام حجاج از مرز هوایی با بیش از سه هزار و 400 نفر انجام شد.
وی اقدامات در حوزه نظارت بر اماکن را برشمرد و اظهار کرد: دو هزار و 500 فقره مجوز کسب و 13 هزار فقره گواهینامه رانندگی صادر و دو هزار و 900 فقره موتورسیکلت و پنج هزار فقره خودرو نیز طی سال جاری شماره‌گذاری شد.
سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه در حوزه معاونت وظیفه عمومی سه هزار نفر معافیت تحصیلی بوده است، گفت: بیش از پنج هزار نفر از مشمولان نیز طی این مدت به خدمت سربازی اعزام شدند.
وی با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار مواد غذایی و اقلام مصرفی با همکاری تیم‌های اماکن و تعزیرات طی دو هفته گذشته در استان، بیان کرد: بیش از یک هزار کارتون مواد شوینده ، برنج و... از این انبارها کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان همدان ارزش ریالی اقلام کشف شده از این انبارها را بیش از 300 میلیون تومان دانست و افزود: در این راستا نیز زیر 10 نفر دستگیر شدند.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر وضعیت کودک‌ربای متواری شده در کودک‌ربایی یک ماه پیش در همدان،بیان کرد: گفت:پلیس با سرعت و دقت در این موضوع ورود کرد و کودک در کمتر از 24 ساعت کاملاً سالم آزاد و به خانواده تحویل داده شد.
سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه یک نفر از متهمان نیز در محل دستگیر شد، افزود: متهم دیگر متواری شد که تحت تعقب است و قطعاً دستگیر خواهد شد.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه