اخبار داغ

بی مهری به خبرنگاران اردستان در روز تجلیل از خبرنگاران

بی مهری به خبرنگاران اردستان در روز تجلیل از خبرنگاران
شهرستان اردستان با 42 هزار جمعیت و وسعت 12 هزار کیلومتر مربعی هفت نفر خبرنگار دارد که در سال کلیه خبرهای مختلف را انعکاس می دهند آن هم بدون اغراض سیاسی و فردی، که می طلبید مسئولان امر در مراسم تجلیل از آنان حضوری پر رنگ داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هر ساله به مناسبت شهادت محمود صارمی خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان روز خبرنگار از خبرنگاران رسانه های مختلف در کشور تجلیل می شود که این امر چندسالی است در شهرستان  اردستان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان سر و سامانی به خود گرفته است ولی امسال شاهد بی مهری بعضی از مسوولان ادارات شهرستان بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هر چند در این زمینه اداره ارشاد اسلامی اردستان و فرماندار محترم زمینه برگزاری این مراسم را مهیا و با اطلاع رسانی به ادارات شهرستان از آنان دعوت کردند ولی صندلی های خالی گویای این بی مهری است.

,

خبرنگاران خوب آ‌موخته اند که دشواری ها، تنگناها و حتی تحریم‌ها آن‌ها را از پای درنیاورد، زیرا خبرنگاری دل پر درد می خواهد و سر پر جرات و اگر شجاعتش را به وادی ترس بیاورد، دیگر نوشته هایش اثری نخواهد داشت.

,

اما در روز تجلیل از خبرنگاران شهرستان اردستان صندلی های خالی که فقط حدود  ۱۰ تا ۱۲ رئیس اداره یا روابط عمومی بر روی آنها نشستند نشان داد که درست است شما برای ما ارزش قائلید ولی حرفه شما برای ما دردی را دوا نمی کند که اگر بر خلاف این بود باید مسئولان و روابط عمومی اداره ها در آن مراسم حضور پیدا می کردند تا به درد و دل خبرنگاران و گلایه های آنها گوش می دادند.

,

یکسالی می شد که منتظر بودیم تا روز خبرنگار فرا رسد و خبرنگاری که بدون چشم داشتی اقدام به ارسال خبر از همه ارگان ها و ادارات شهرستان می کند حداقل مسئولان هم در این روز در مراسم جشن تجلیل از خبرنگار شرکت کنند و کمی موجب خاطر خبرنگاران را فراهم کنند.

,

شهرستان اردستان با 42 هزار نفر جمعیت و وسعت 12 هزار کیلومتر مربعی هفت نفر خبرنگار دارد که در سال کلیه خبرهای مختلف را انعکاس می دهند آن هم بدون اغراض سیاسی و فردی، که می طلبید مسئولان امر که سه روز زودتر از طریق فرمانداری برای انها اتوماسیون شده بود تا در این مراسم شرکت کنند حضوری پر رنگ داشته باشند.

,

هر چند مسئولانی همچون فرماندار، نماینده مجلس، شهرداران و شورای اسلامی و تعداد انگشت شماری از مسئولان نیز حضور داشتند، اما مسئولانی که باید حضور می داشتند شرکت نکرده یا نماینده خود را به مراسم فرستاده بودند که موجب تأمل خاطر خبرنگاران شهرستان اردستان شده است.

,

عدم حضور مسئولان به قدری بغرنج بود که فرماندار شهرستان علت این رفتار را از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شد و مقرر شد تا نتیجه به استحضار وی رسیده شود.

,

همان مسئولانی که وقتی وزیری به شهرستان سفر می کند در صف اول حضور داشته و از خبرنگاران تقاضا دارند که خبرشان با تیتر خوب و آب دار زده شود در روز تجلیل خبرنگار حضوری نداشتند یا اگر هم حضور داشتند بدون هدیه ای آمده بودند یا به دادن یک کتاب اکتفا کردند و به این طریق بی مهری خود را به خبرنگاران ابراز داشتند.

,

خبرنگاران شهرستان نیز ضمن احترام و تشکر از کلیه عزیزانی که با حضور خود در این مراسم موجب دلگرمی اصحاب رسانه شدند تشکر کرده و بدین وسیله از بی مهری و کم توجهی آن دسته از مسئولان که زحمت وقت گذاشتن و حضور در این جلسه را به خود ندادند اظهار گله مندی کردند و اعلام کردند خبرنگاران بدون چشم داشت در مواقع مختلف برای انعکاس فعالیت ها و اعلام عملکرد شما مسئولان محترم با هزینه شخصی به مردم تلاش می کنند، لذا انتظار داشتند شما نیز قدردان آن زحمات باشید تا صندلی های محل برگزاری جلسه خالی نماند تا برای ارسال عکس به خبرگزاری مربوطه خجالت زده نشوند.

,

به هر صورت مراسم تجلیل امسال و روز خبرنگار نیز گذشت و این قشر اگر چه با برگزاری چنین برنامه تکریمی امسال مورد بی مهری از سوی برخی مسئولان برای تجلیل قرار گرفتند اما این افراد رسالت اصلی خود را همچنان انجام داده و می دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه