اخبار داغ

شهرستان پیشوا بعد از بخش جواد آباد بیشترین دانش آموز اتباع را دارد/ بهره برداری از سه مدرسه خیر ساز همزمان با آغاز مهر

شهرستان پیشوا بعد از بخش جواد آباد بیشترین دانش آموز اتباع را دارد/ بهره برداری از سه مدرسه خیر ساز همزمان با آغاز مهر
رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا گفت: ۱۷ هزار دانش آموز در سطح شهرستان در ۱۲۰ آموزشگاه مستقل مشغول به تحصیل هستند و ۷هزار نفر از دانش آموزان از اتباع هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ندای پیشوا؛ مهدی جهانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این ایام اظهار داشت: اعتقاد ما بر این است تحولاتی که در سطح جامعه اتفاق می افتد هدایتگر و کلید اصلی آن خبرنگاران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا, ندای پیشوا,

وی افزود: اطلاع رسانی اتفاقات سطح جامعه توسط خبرنگان به افزایش آگاهی مردم منجر میشود و این امری ارزشمند و قابل تقدیر است.
رئیس اداره آموزش و پرورش اظهار کرد: مهمترین دستگاه اجتماعی هر شهرستان آموزش و پرورش است وآموزش و پرورش پیشوا با حدود ۷۰ درصد خانواده ها در ارتباط است، نگاه جامعه نسبت به آموزش و پرورش متفاوت از نگاه به سایر ادارات است.

,
,

وی بیان داشت: ۱۷ هزار دانش آموز در سطح شهرستان در ۱۲۰ آموزشگاه مستقل مشغول به تحصیل هستند و ۷هزار نفر از دانش آموزان از اتباع هستند ؛شهرستان پیشوا بعد از بخش جواد آباد بیشترین دانش آموز اتباع را دارد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا با اشاره به ارقام بالای مشارکت خیرین در ساخت و تجهیز مدارس شهرستان بیان نمود: ۴۱ درصد مدارس پیشوا توسط خیرین ساخت و تجهیز شده اند این در حالی است که در مجمع خیرین سطح استان تنها این رقم ۲۷ درصد است.

,

وی افزود:۳۰ درصد مدارس شهرستان که عمدتا در روستاها هستند نیاز به تخریب و نوسازی دارند و در حال حاضر چهار آموزشگاه توسط خیرین در حال ساخت است که سه آموزشگاه خیرساز در ابتدای مهرماه به بهره برداری می رسد.

,

جهانی در خصوص پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی گفت: مجموعه فعالیت های آموزش و پرورش اعم از تعمیر و تجهیز و ساخت مدارس در قالب پروژه مهر در حال انجام است و در قالب طرح هجرت با همکاری سپاه مدرسه سعیدآباد و قلعه سین بازسازی و تجهیز شده اند.

,

وی با اشاره به طرح ریلیف اینترنشنال گفت: این طرح سال گذشته با همکاری یک موسسه بین المللی به منظور سواد آموزی اتباع بالای ۱۸ سال و در روستای شترخوار و محمود آباد کهنه باحضور معاون وزیر کار خود را آغاز کرد.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش پیشوا در پایان نشست خبری با اهداء لوح تقدیر از زحمات تلاشگران عرصه خبر تقدیر نمود.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه