اخبار داغ

احضار رئیس حراست بانک مرکزی

احضار رئیس حراست بانک مرکزی
محسنی اژه‌ای درباره خبر احضار رییس حراست بانک مرکزی گفت: بله این فرد احضار شده و از او تحقیق شده اما اینکه بازداشت شده یا نه از جلسه که بیرون بروم مطلع میشوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سخنگوی قوه قضائیه درخصوص چرایی کسب اجازه از رهبر معظم انقلاب توسط رئیس قوه قضاییه گفت: در حال حاضر یک سری محدودیت ها وجود دارد و آیین دادرسی به ما اجازه هایی را نمی دهد، می‌شد به مجلس نامه زد اما زمان بر بود، ما می خواهیم زمان را کوتاه کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهبر معظم انقلاب ,

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای در یکصد و بیست و نهمین نشست خبری خود در خصوص ثبت یک شرکت از سوی دو برادر در استان گلستان برای ثبت نام خرید خودرو و کلاهبرداری از این طریق و با توجه به بازداشت بیش از ٢ ساله متهمان و بلاتکلیفی مالباختگان گفت: اگر اموال تکافوی بدهی را بدهد مشکلی نیست اما گاهی اموال کمتر از پولی است که مالیاختگان طلب دارند.

, غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای ,

وی افزود: گاهی هم اموال متهمان به فروش نمی رسد.

,

محسنی اژه‌ای در مورد نامه رییس قوه قضاییه به رهبر انقلاب و اینکه آیا قوانین کافی نبوده که دستور جدید گرفته شده ، گفت: در حال حاضر یک سری محدودیت ها وجود دارد و آیین دادرسی به ما اجازه هایی را نمی دهد، میشد به مجلس نامه زد اما زمان بر بود، ما می خواهیم زمان را کوتاه کنیم.

,

وی درباره خبر احضار رییس حراست بانک مرکزی گفت: بله این فرد احضار شده و از او تحقیق شده اما اینکه بازداشت شده یا نه از جلسه که بیرون بروم مطلع میشوم.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه