اخبار داغ

در تبریز:

مس سونگون قهرمان آسیا شد

مس سونگون قهرمان آسیا شد
تیم فوتسال مس سونگون به مقام قهرمانی فوتسال آسیا دست یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در دیدار نهایی نهمین دوره جام قهرمانی باشگاه‌های فوتسال آسیا تیم‌‌های مس سونگون و تای سون نام ویتنام به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری نماینده ایران به اتمام رسیده و مس سونگون قهرمان آسیا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیمه نخست این بازی با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسیده بود. گل‌های تیم مس در نیمه نخست توسط فرهاد فخیم و حسین طیبی به ثمر رسیده بود.

,

در نیمه دوم و در دقیقه 25 فرهاد فخیم با یک حرکت انفرادی و جا گذاشتن 2 بازیکن ویتنامی و یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

,

در یک دقیقه به پایان بازی تیم مس صاحب یک ضربه پنالتی شد که اصغر حسن‌زاده این پنالتی را برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان تیم ویتنام به گل تبدیل کرد.

,

بدین ترتیب تیم مس‌سونگون در این بازی به پیروزی 4 بر 2 دست یافت و قهرمان آسیا شد.

,

تیم مس سونگون برای رسیدن به دیدار فینال از سد تیم‌های سپیر‌ تاجیکستان، ای جی کی ازبکستان، بانک بیروت لبنان، ارم قرقیزستان و نفت عراق گذشته بود.

,

مس سونگون چهارمین تیم ایرانی است که به جام قهرمانی فوتسال آسیا دست یافته است، پیش از مس تیم‌های فولاد‌ماهان اصفهان، گیتی‌پسند اصفهان و تاسیسات‌دریایی به تهران به مقام قهرمانی دست یافته و از تبریز نیز دبیری سابقه کسب مقام سوم آسیا را دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه