اخبار داغ

اختصاص ارز نیمایی به ایرلاین‌ها

اختصاص ارز نیمایی به ایرلاین‌ها
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، گفت: با پیگیری این انجمن و حمایت‌های سازمان هواپیمایی کشوری نرخ ارز موارد مصرفی ایرلاین‌ها از سوی دولت،‌نرخ سامانه نیما یا همان قیمت ارز بازار ثانویه تعیین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس،‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود  با تصمیم اتخاذ شده نرخ بلیت پروازهای شرکت‌های هواپیمایی داخلی افزایش قابل توجهی نداشته باشند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این افزایش قیمت کمتر از 50 درصد خواهد بود گفت: پیش از این قرار بود  ارز با قیمت سامانه ثنا به شرکت‌های هواپیمایی اختصاص یابد که اگر این اتفاق رخ می‌داد قیمت بلیت پروازهای داخلی بیش از 70درصد و خارجی‌ها بیش از 100 درصد افزایش می‌یافت. 

,

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: امیدواریم با اجرای این مورد کماکان شاهد استفاده اغلب اقشار جامعه با سطوح درآمدی مختلف از صنعت حمل و نقل هوایی به عنوان ایمن‌ترین مدل حمل و نقلی باشیم. 

,

اسعدی سامانی اضافه کرد: بزودی قیمت کلاس‌های نرخی شرکت‌های هواپیمایی در مسیرهای مختلف پروازی براساس نرخ ارز سامانه نیما تعیین و در سایت شرکت‌های هواپیمایی و همچنین سایت انجمن شرکت‌های هواپیمایی قرار خواهد گرفت. 

,

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی تاکید کرد: همه عوامل فروش موظف به رعایت نرخ‌های تعیین شده از سوی شرکت‌های هواپیمایی خواهند بود و در صورت بروز تخلف و عبور از نرخ‌های تعیین شده دستگاه نظارتی، با متخلفان برخورد قانونی انجام خواهد شد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه