اخبار داغ

فرمانده انتظامی بهشهر اعلام کرد

توقیف خودروی پژو با 10 کیلو گرم تریاک در بهشهر

توقیف خودروی پژو با 10 کیلو گرم تریاک در بهشهر
فرمانده انتظامی بهشهر از کشف 10 کیلو گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، ابراهیم شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بهشهر تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودروی آنان را در حین تردد در جاده اصلی رستمکلا متوقف کردند.

وی از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ 10 کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مسئول خاطر نشان کرد : متهمان که هر دو اهل و ساکن استان گلستان بوده اند پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

شجاعی با بیان اینکه مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده هاست، از شهروندان خواست: برای مبارزه با این پدیده شوم و عاملان سودجوی مواد مخدر، در صورت مشاهده هرگونه موادد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه