اخبار داغ

معاون گمرک ایران:

معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است

معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است
معاون گمرک ایران گفت: معضل اصلی گمرک های ایران کمبود نیروی انسانی است که باید گامی اساسی دراین زمینه برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی رحیمیان ظهر امروز در بازدید از گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: تجهیز گمرک بیله‌سوار به ایکس‌ری و ارتقای آن به اداره کل در دستور کار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: یک دستگاه ایکس ری خریداری شده امسال برای گمرک بیله سوار در نظر گرفته شده است و دستور جانمایی آن از طریق مدیریت گمرک ایران موافقت اصولی شده است. 

,

رحیمیان گفت: جانمایی ایکس ری درگمرک بیله سوار در مرحله اجرایی و هماهنگی است و واگذاری این دستگاه  مورد موافقت قرار گرفته شده است و عملیات ساختمانی آن با پیمانکار مشاور انجام خواهد شد.

,

وی در خصوص ارتقاء گمرک بیله سوار به اداره کل گمرک نیز گفت: با توجه به وضعیت و حجم کاری گمرک بیله‌سوار از سال‌های گذشته پیگیری ارتقای گمرک بیله سوار در دستور کار قرار گرفته شده است و دفاعیات لازم مورد موافقت قرار گرفته تا این گمرک پتانسیل و ظرفیت‌های تبدیل به اداره کل گمرک  را داشته باشد.

,

وی با اشاره به اینکه بحث کمبود نیروی انسانی از معضلات کل گمرکات است عنوان کرد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن گمرک بیله سوار و برخی گمرکات تزریق نیرو از سایر گمرکات یا بکارگیری نیروی موقت در دستور است و همزمان با ارتقای گمرک به اداره کل نیز بحث استخدام نیرو نیز  در گمرک بیله سوار انجام خواهد شد.

,

معاون نیروی انسانی گمرک ایران گفت: استقرار واحد حفاظت گمرک و گارد گمرک طی دوماه اینده در اکثریت گمرکات کشور با اولویت گمرکات مرزی تشکیل خواهد شد و تجهیزات و امکانات این واحدها نیز فراهم شده است و گمرک بیله‌سوار نیز دارای واحد حفاظت گمرک خواهد بود.

,

رحیمیان عنوان کرد: در کنار تجهیز و توسعه عمرانی گمرک بیله‌سوار، تجهیز نرم افزاری این گمرک نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

,

وی با اشاره به اینکه گمرک بیله‌سوار نسبت به دیگر گمرکات کشور پیشرفت فوق‌العاده ای داشته است، گفت: تجهیز و احداث خانه‌های سازمانی برای کارکنان گمرک در اولویت است و در تلاش خواهیم بود تا مطالبات کارکنان نیز در حوزه خانه‌های سازمانی رفع و در اختیار گمرک قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه