اخبار داغ

کارشناس امور سیاسی:

مقاومت عامل عزت و سربلندی کشورهای اسلامی/ پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است

مقاومت عامل عزت و سربلندی کشورهای اسلامی/ پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است
کارشناس امور سیاسی با بیان اینکه مقاومت عامل عزت و سربلندی کشورهای اسلامی است، گفت: دنیای استکبار به خوبی می داند که پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، تابستان سال ۲۰۰۶ میلادی رژیم صهیونیستی به شکل گسترده و همه جانبه به لبنان حمله کرد. مقاومت مردم لبنان در طی جنگی۳۳ روزه ارتش رژیم اشغالگر قدس را شکست داده و از خاک لبنان بیرون کرد. به پاس خون شهدای مقاومت و گرامیداشت این پیروزی،  چند سالی است که در تقویم زرین کشورمان و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، بیست وسوم مرداد ماه به عنوان روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است.
رضا خادمی کارشناس امور سیاسی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره نامگذاری این روز به عنوان روز مقاومت اسلامی اظهار کرد: مقاومت اسلامی موجب عزت و سربلندی مردم ایران، عراق، سوریه، لبنان و یمن بوده است.
وی با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه، افزود: حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با مقاومت مقابل دشمن صهیونیستی به پیروزی رسید.
این کارشناس بیان کرد: در جنگ 33 روزه هیچکس باور نمی کرد حزب الله با آن همه محدودیت های موجود خود بتواند رژیم صهیونیستی را با آن همه امکانات و جنگ افزارهای مدرن به تسلیم وادارد.
خادمی عنوان کرد: ایستادگی، صبر و مقاومت امت مسلمان و مستضعفین در برابر دشمنان تنها راه مقابله با توطئه های استکبار جهانی است.
وی بیان کرد: رژیم منحوس صهیونیستی امروز در برابر سنگ های فلسطینیان به بن بست رسیده است.
وی اضافه کرد: فلسطینیان به خوبی از ضعف و ترس صهیونیست های اشغالگر آگاه هستند و به همین دلیل با کمترین امکانات در مقابل این دشمنان اسلام مقاومت می کنند.
خادمی در ادامه گفت: روز مقاومت اسلامی در حقیقت روز زنده نگهداشتن روحیه مبارزه با استکبار و استعمار است.
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: همه دنیای استکبار به خوبی می داند که پیروزی نهایی از آن جبهه مقاومت است.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، , ،,
, ،,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه