اخبار داغ

رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن خبر داد؛

کشف ۱۳ انبار غیرمجاز و احتکار کالا در بجنورد

کشف ۱۳ انبار غیرمجاز و احتکار کالا در بجنورد
رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن از کشف و شناسایی 13 انبار غیر مجاز کالا در استان طی چهار روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، نورالله ابراهیمی، رئیس اداره نظارت وبازرسی سازمان صنعت و معدن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: بازرسی از بازار از روز 20 مرداد به صورت فشرده در سطح استان آغاز شده  و طی4 روز گذشته تاکنون 13 انبارغیرمجاز و احتکار در بجنورد کشف شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

ابراهیمی افزود: انبارها شامل 4 داروخانه، یک انبار لوازم خانگی، 5 انبار خواروبار، یک انبار آرد، یک انبار کاغذ، یک انبار مواد غذایی بوده اند.

,

وی با اشاره به اینکه انبارهای خواروبار شامل موادی از قبیل برنج، روغن، قند و شکر، آرد و سایر خواروبار بوده اند، گفت: در لیست اقلام انبارهای خواروبار مواد غذایی اساسی مردم نگه داری شده بود.

,

ابراهیمی ادامه داد: بعد از پیگیری ها و بررسی های انجام شده، احتکار 3 انبار به قطع ثابت شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: انبار کاغذ با ذخیره ی 20 هزار بسته کاغذ 500 تایی در پیلوت منزل، انبار یکی از داروخانه ها دارای 2 هزارعدد سوند وارداتی از چین که فاقد مهرسلامت بوده ، کشف دو یخچال خارجی به مبلغ 30 میلیون تومان بدون مجوز از جمله کالاهای احتکاری کشف شده بودند.

,

وی افزود: لازم به ذکر است که در تمامی این بازدید ها دادستان، مدیر کل تعزیرات حکومتی، اماکن، معاونت غذا و دارو، اداره آگاهی، سازمان صنعت و معدن و تجارت حضور داشته اند.

,

ابراهیمی ادامه داد: کالاهای ضبط شده در بخش دارویی در صورتی که تاریخ گذشته باشند تقلب و در صورتی که مدت زیادی در موقعیت شرایط نامناسب نگه داری شده باشند مرجوع می شوند.

,

وی گفت: این انبار ها برای بررسی وضعیت تایید احتکار پلمپ شده اند و کارشناسان به صورت شبانه روزی در حال پیگیری وضعیت هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه