اخبار داغ

فوتی تصادفات استان اردبیل به ۷۵ نفر رسیده است

فوتی تصادفات استان اردبیل به ۷۵ نفر رسیده است
مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: براساس آمارهای موجود تعداد فوتی‌ها در تصادفات شهری و جاده‌ای در سطح استان اردبیل در چهار ماهه نخست امسال ۷۵ نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۳۹ درصدی در این آمار بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، حامد پورعزیزظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای موجود تعداد فوتی‌ها در تصادفات شهری و جاده‌ای در سطح استان اردبیل در چهار ماهه نخست امسال 75 نفر بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 39 درصدی در این آمار بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی تصریح کرد: از 75 نفر فوتی در جاده‌های استان 68 نفر مربوط به تصادفات جاده‌ای برون‌شهری و نیز جاده‌های روستایی و هفت مورد نیز مربوط به تصادفات درون‌شهری بوده که آمار فوتی‌های تصادفات درون‌شهری در مقایسه با چهار ماهه نخست سال گذشته 30 درصد کاهش یافته است.

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل افزود:‌ با وجود کاهش فوتی‌ها در تصادفات درون‌شهری اما در چهار ماهه نخست امسال شاهد افزایش بیش از 54 درصدی تعداد فوتی‌ها در تصادفات جاده‌ای و برون‌شهری هستیم به طوری که وجود 68 فوتی در تصادفات جاده‌ای امری نگران‌کننده به شمار می‌رود.

,

پورعزیز با تاکید بر ارتقای فرهنگ صحیح رانندگی در سطح استان تصریح کرد: باید اقدامات و تلاش‌های در راستای فرهنگسازی در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح استان توسعه و گسترش یابد تا بتوانیم شاهد کاهش تصادفات و حوادث جاده‌های و تلفات ناشی از آن باشیم.

,

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل با تاکید بر تشدید نظارت‌ها و کنترل‌ها در جاده‌های استان گفت: انتظار می‌رود در کنار فعالیت دستگاه‌های مرتبط در این حوزه شهروندان نیز به هشدارها و توصیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه داشته و با رعایت قوانین راهنمایی از بروز حوادث در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان جلوگیری کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه