اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی مدیران اقتصادی دولت است/ ضرورت برخورد عادلانه و بدون تبعیض با مفسدین اقتصادی

مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی مدیران اقتصادی دولت است/ ضرورت برخورد عادلانه و بدون تبعیض با مفسدین اقتصادی
کارشناس مسائل سیاسی گفت : بر اساس مستندات و نظرات کارشناسی مشکلات اقتصادی کشور ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی مدیران بخش های اقتصادی دولت است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف اظهار داشت : از سخنان مقام معظم رهبری و کارشناسان اقتصادی استنباط می شود ؛ تورم ، بحران های ارزی ، افزایش بی رویه نرخ ها ، مفاسد اقتصادی در کشور و احتکار همه ناشی از سوءمدیریت و ناکارآمدی مدیران بخش های اقتصادی دولت است و ربطی به تحریم های خارجی بیگانه ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت :  بنابراین وقتی که بر اساس مستندات و نظرات کارشناسی این مشکلات ناشی از سیاست های غلط اجرایی و همچنین روش های ناپسند اجرایی و عدم نظارت دقیق دولت بر مبادلات مالی و ناکارآمدی و ناتوانی مسئولین اقتصادی در حل مسائل و مشکلات اقتصادی است نباید برای حل این مشکلات به بیرون تکیه کرد .

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : اکنون نباید با فرافکنی بار اصلی مشکلات به وجود آمده را به گردن تحریم ها انداخت لذا لازمه آن این است که برای حل مشکلات کشور تکیه به داخل و ظرفیت های داخلی کشور داشت .

,

ترقی بیان کرد :  همچنین باید با عواملی که در به وجود آوردن  شرایط اقتصادی کنونی مقصر بوده اند بدون استثناء برخورد و از کار برکنار شوند .

,

وی ادامه داد : باید در جامعه فرهنگ سازی شود  و برخوردی عادلانه و بدون تبعیض با عوامل موثر در به وجود آمدن چنین شرایطی صورت گیرد تا ما بتوانیم بر مشکلات غلبه پیدا کنیم .

,

این کارشناس سیاسی با بیان این که افرادی که توانایی لازم برای مدیریت این بخش از اقتصاد خصوصا جنگ اقتصادی با دشمن را ندارند باید جای خود را به عناصر با توان ، جوان ، انقلابی و متعهد دهند ؛ عنوان داشت : با حضور چنین نیروهایی است که ما می توانیم از این بحران ها و مشکلات عبور کنیم .

,

ترقی تشریح کرد : استنباط از سخنان مقام معظم رهبری بیشتر این است که مقصر مسائل اقتصادی را نباید تحریم و خارجی ها بدانیم و باید دولت این قصورها را برطرف نماید و راه حل آن نیز این نیست که ما به دنبال کنار رفت دولت و تغییر دولت باشیم بلکه باید دولت که مسبب این مشکلات و عامل به وجود آمدن این نوع بحران ها و گرفتاری ها در کشور بوده است با اصلاح و برطرف کردن گرفتاری ها اشتباهاتش را حل کند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه