اخبار داغ

فرمانده انتظامی نرماشیر خبر داد؛

باند ۴نفره قاچاقچیان مواد مخدر در نرماشیر زمین گیر شد

باند ۴نفره قاچاقچیان مواد مخدر در نرماشیر زمین گیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت:پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در جاده فرعی شهرستان به سمت روداب شرقی در حال گشت زنی بود که به یک خودرو ام وی ام مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ یوسف آبادی فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر درباره جزئیات این خبر در گفتگو با راه آرمان؛ اظهار داشت:صبح امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اجرای ایست و بازرسی در محور اصلی شهرستان در حال بازرسی خودروهای مشکوک عبوری و تیم گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر در جاده فرعی شهرستان به سمت روداب شرقی در حال گشت زنی بود که به یک خودرو ام وی ام مشکوک که با تعقیب و مراقبت لازم خودرو متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,


این مقام ارشد انتظامی بیان داشت:قاچاقچیان در بازجویی فنی و پلیسی، خودروی اسکورت قاچاقچیان را شناسایی، که با هماهنگی های لازم با مقام قضایی در شهرستان بم خودرو زانتیا متوقف که راننده خودرو سریعا اقدام به فرار می کند .

,
,


سرهنگ یوسف آبادی تصریح کرد: پس از تعقیب و مراقبت یک ساعته و عدم توجه راننده به ایست پلیس، نهایتا با شلیک گلوله توسط ماموران عرضه را بر خود تنگ و خود را تسلیم پلیس کرد.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان با بیان اینکه این باند چهار نفره مواد مخدر این محموله را در زاهدان بارگیری و محل توزیع این مواد پایتخت ایران بود، بیان داشت: در این عملیات چند ساعته چهار قاچاقی دستگیر و دو خودرو توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

,
,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه