اخبار داغ

پس از پرداختن رسانه‌ها به اعتراض مردمی در فضای مجازی:

استاندار همدان از توئیت «#متین_برو» اظهار بی‌اطلاعی کرد/پیامک‌های ارسالی به استاندار خوانده نشده؟

استاندار همدان از توئیت «#متین_برو» اظهار بی‌اطلاعی کرد/پیامک‌های ارسالی به استاندار خوانده نشده؟
استاندار همدان با وجود ارسال دو پیامک از رسانه‌های مختلف در خصوص ترند شدن «#متین_برو» و فعالیت مدیررسانه‌ای در رأس روابط عمومی استانداری از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  نافع، چهار روز پیش توئیت‌های بیشمار «#متین_برو» ترند و در فضای مجازی دست به دست شد؛ این موج به سوژه داغ رسانه‌ها تبدیل و زمینه‌ای برای پرداختن به این موضوع از سوی رسانه‌های مختلف فراهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

اما جالب اینجاست این موضوع مهم بی‌تفاوتی بسیاری از مسوولان و مدیران ارشد استان را به دنبال داشت، گویی اتفاقی نیافتاده است، حال آنکه این امر در اعتراض به عملکرد ضعیف یکی از مدیران استان بوده و حداقل پاسخگویی یکی از مسئولان مرتبط را طلب می‌کرد.

,

شنیده‌ها حاکی از آن است که محمدرضا متین رئیس سازمان صنعت و معدن استان همدان در واکنش به خبرهای درج شده در رسانه‌ها ساکت نماند و قصد ارسال جوابیه به یکی از رسانه‌های استان به منظور درج این خبر را داشت که گویا این اتفاق نیز رخ نداد؛ البته در صورت ارسال، این جوابیه جای بسی تعجب داشت.

,

آیا این مدیر در پاسخ به یک مطالبه مردمی قصد صدور جوابیه داشته و خواستار درج آن شده بود چراکه این اتفاق به صورت کاملاً خودجوش از سوی مردم شکل گرفته و مطالبه مردم خسته از وضعیت صنایع و اشتغال در استان همدان بوده است که برای شنیده شدن صدای اعتراض خود توسط مدیر ارشد استان برای کنار گذاشتن یک مدیر ناکارآمد، فضای مجازی را زبان گویای خود کرده‌اند.

,

به منظور پیگیری این موضوع از سوی مدیریت ارشد استان، معاونان استاندار و شخص رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با تمام این افراد تماس برقرار شد که استاندار و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان پس از چندین بار تماس، سرانجام پاسخگو شدند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان  در پاسخ به سئوالت خبرنگار ما اظهار کرد:اکثر مشکلات واحدهای همدان بانکی، مشکلات شرکا و منطقه‌ای است و واحدی که بدهی‌های بانکی دارد را نمی‌توانیم به ادامه فعالیت وادار کنی.

,

محمدرضا متین همچنین مشکل عمده در تعطیلی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی را مشکلات شرکا با یکدیگر دانست و گفت: دولت نمی‌تواند در بخش اختلاف شرکا دخالت کند، البته حداکثر سعی خود را مبنی بر صلح بین شرکا انجام می‌دهیم اما بسیاری از مشکلات با دخالت ما حل نمی‌شود .

,

گفتنی است استاندار نیز طی تماس تلفنی در پاسخ به این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد؛ جالب اینجاست این اظهار بی‌اطلاعی در حالی بود که دو رسانه فعال در استان در این خصوص پیامک‌هایی را به شخص استاندار ارسال کرده بودند و جالب‌تر اینکه حتی اگر استاندار پیام‌های ارسال شده را مشاهد نکرده باشد در رأس روابط عمومی استانداری یک مدیر رسانه‌ای، فعال است که قطعاً اتفاقات رسانه‌ای استان را به طور دقیق رصد کرده و به سمع و نظر استاندار می‌رساند.

,

با این اوصاف اینگونه به ذهن متبادر می‌شود که شاید تظاهر به عدم اطلاع استاندار از این موضوع بهتر از هر اظهار نظری در این خصوص است که این امر نیز از یک استاندار زیرک در پاسخگویی به مسائل مختلف دور از انتظار است.

,

و اما سخنی با استاندار...

,

آقای استاندار لازم است شخص شما به عنوان مدیریت ارشد استان که در موارد متعدد با تدابیر لازم استان را در وضعیت‌های مختلف مدیریت کرده و با گماشتن مدیران کارآمد در بخش‌های مختلف سعی بر تثبیت اوضاع اقتصادی، رونق کسب و کار و پیشرفت اقتصادی در استان داشته‌ و بارها به این مهم اذعان داشته‌اید که در خصوص کم‌کاری و یا عدم توانمندی مدیران با هیچ مدیری تعارف ندارید چرا نسبت به این اعتراض مردمی که در فضای مجازی شکل گرفته اظهار بی‌اطلاعی می کنید؟

,

آیا وقت آن نرسیده امروز با شنیدن صدای معترضان به وضعیت صنعت و اشتغال در استان تصمیمات لازم را اتخاذ کرده  و با کنار گذاشتن مدیر ناکارآمد به داد صنعت، تولید و اشتغال در استان برسید؛ چشم امید صنعتگران، تولیدکنندگان، فعالان در عرصه اقتصادی استان و جوانان به شماست...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه