اخبار داغ

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور خبر داد؛

سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیاردتومانی خیرین سلامت در کشور

سرمایه‌گذاری ۶۰۰۰ میلیاردتومانی خیرین سلامت در کشور
معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور گفت: تاکنون ۶ هزار میلیاردتومان توسط خیرین در بخش سلامت کشور سرمایه گذاری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،اسماعیل غنیان امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر تقویت فعالیتهای مجمع خیران سلامت در استانها، اظهارداشت: ازابتدای فعالیت این مجمع تاکنون ۶ هزار میلیاردتومان توسط خیرین در بخش سلامت کشور سرمایه گذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: تلاش می کنیم با جلب مشارکتهای مردمی میزان سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه سلامت افزایش یابد.

,

معاون امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور با اشاره به عضویت 110 هزار نفر در مجمع خیران سلامت کشور  گفت: این تعداد افراد در 300 نقطه از کشور در راستای تامین نیازهای مردم به خدمات بخش سلامت همکاری و مشارکت می‌کنند.

,

 وی احداث بیمارستان‎های مجهز را از جمله اقدامات مجمع خیرین سلامت دانست و گفت: بیمارستان 500 تختخوابی در تبریز، شیراز و برخی شهرهای دیگر توسط این مجمع احداث و تجهیز شده است.

,

غنیان تصریح کرد: در هر استانی که جلب مشارکت مردمی بیشتر باشد، فعالیت های مجمع خیرین سلامت نیز چشمگیر بوده است، لذا تلاش می کنیم از ظرفیت جلب مشارکت های مردمی در استانها بهره ببریم.

,

 وی گفت: متاسفانه در استان اردبیل اقدام مطلوبی در زمینه ساخت بیمارستان انجام نشده است اما با اختصاص زمین برای ساخت بیمارستان نجف‌زاده می‌توانیم شاهد ساخت این بیمارستان با حداقل 750 تخت بیمارستانی در سه یا چهار مرحله باشیم.

,

مردم اردبیل تاکنون  100 میلیارد تومان به مجمع خیرین سلامت کمک کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه