اخبار داغ

حیوان نجیبی که حادثه‌ساز شد؛

بر اثر ضربه اسب دامپزشک اسدآبادی راهی بیمارستان همدان شد

بر اثر ضربه اسب دامپزشک اسدآبادی راهی بیمارستان همدان شد
ظهر امروز سجاد افشارفرنیا دامپزشک اسدآبادی در حین انجام واکسیناسیون یک اسب در روستای خاکریز دچار آسیب از ناحیه صورت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عادل بصیری محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ از آسیب دیدگی یک دامپزشک در حین انجام وظیفه و واکسیناسیون یک اسب خبر داد و گفت: سجاد افشارفرنیا یکی از دامپزشکان اسدآباد است که ظهر امروز در حین واکسن زدن به یک اسب و ضربه ای که این حیوان به او زد، از ناحیه صورت و گونه دچار آسیب دیدگی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,

 

,

وی گفت: هم اکنون این دامپزشک آسیب دیده در بیمارستان همدان برای مداوا اعزام شده است.

,

 

,

رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد با اشاره به سختی کار دامپزشکان گفت: ازآنجا که دامداران همکاری لازم را برای مقید نمودن دام دارند و انجام نمی‌دهند، یک دامپزشک در خط مقدم مبارزه با بیماری مشترک بین دام و انسان است.

,

 

,

وی با توجه به حساسیت و اهمیت کار دامپزشکی در تأمین سلامت و بهداشت جامعه، گفت: تدبیر جایگاه اجتماعی مناسب با هر حرفه عامل بهره مندی جامعه می‌شود و بالعکس عدم توجه به جایگاه واقعی مشاغل نقش منفی در چشم اندار آینده بازی می‌کند.

,

 

,

بصیری محمدپور به مخاطرات پیش روی کار کارکنان دامپزشکی اشاره کرد و گفت: همواره کارکنان دامپزشکی در معرض خطر ابتلا به بیماری مشترک بین انسان و حیوان، مصدومیت ناشی از گزش و حمله حیوانات قرار دارند اما با این وجود در عرصه حفظ و حراست از سرمایه دامی در مقابل بیماریها از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

,

 

,

وی گفت: اگر چه حادثه ضربه اسب به دامپزشک ما موجب شکستگی گونه وی شد، اما بار دیگر سختی کار دامزپشکی نمایایان شد؛ بنابراین ضمن آرزوی سلامتی برای این دامپزشک تقاضا می‌کنیم که اینان مورد حمایت قرار گرفته و در بحث اعتبارات، حقوق و دستمزد آنان گامی برداشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه