اخبار داغ

مخلان نظم ورزشگاه آزادی شناسایی شدند

مخلان نظم ورزشگاه آزادی شناسایی شدند
رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به اقدامات مجرمانه برخی تماشاگران در دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران گفت: تمامی این افراد شناسایی شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات پیش آمده در ورزشگاه‌ آزادی و انتشار عکس‌هایی از فردی چاقو به دست، اظهار کرد: در این زمینه جلسه‌ای با مسئولان ورزشی داشتیم و مقرر شدن امکانات پلیس برای کنترل اندک تماشاگرانی که مرتکب چنین جرائمی می‌شوند بیشتر شود و برخورد با این متخلفان جدی‌تر شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سردار حسین رحیمی, ورزشگاه‌ آزادی ,

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه چطور برخی از اقلام وارد ورزشگاه شده است، افزود: متاسفانه تعدادی از این وسائل به داخل ورزشگاه برده شده بود و این موضوع در حال بررسی است که چطور این افراد توانسته‌اند علی‌رغم بازرسی بدنی، این وسائل را به داخل ورزشگاه منتقل کنند.

, رئیس پلیس پایتخت,

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه همکاران من از ساعت‌ها قبل از شروع بازی و ساعت‌ها پس از پایان بازی و تخلیه ورزشگاه در داخل، خارج و مسیرهای تردد تماشاگران حضور دارند گفت: تمامی این افراد شناسایی شده‌اند و قطعا با متخلفان برخورد قضایی و انتظامی جدی انجام خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه