اخبار داغ

گزارشی از خطبه های نمازعیدقربان در لرستان؛

آمریکا و آل‌سعود پشت‌ پرده تمام کشتارهای جهان اسلام/ دستگاه قضا مفسدان اقتصادی را مجازات کند

آمریکا و آل‌سعود پشت‌ پرده تمام کشتارهای جهان اسلام/ دستگاه قضا مفسدان اقتصادی را مجازات کند
امام جمعه موقت خرم‌آباد گفت: پشت‌ پرده تمام کشتارها، قتل و خونریزی های جهان اسلام آمریکا و آل‌سعود است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام بهروز شمسی‌فر صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان در مصلای الغدیر خرم آباد ضمن تبریک عید سعید قربان به آیاتی از قرآن در خصوص قرض دادن اشاره کرد و گفت: هرکس به خداوند قرض نیکویی دهد خداوند متعال نیز چندین برابر آن را به او می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی قربانی کردن برای نیازمندان را از مصادیق تقوا دانست و اظهار داشت: عید واقعی عبادت خالصانه برای خداست بنابراین هرکس که دل نیازمندی را شاد کند خداوند دل او را شاد می کند.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این که قربانی کردن در روز عید قربان باعث برکت روزی می شود، گفت: قربان، عید بندگی انسان است لذا انسان در این روز با قربانی نفس، خود را از بند شیطان رها کند و به روح و جان خود جلا ببخشد.

,

 

,

حجت‌الاسلام شمسی‌فر با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به حجاج خانه خدا خاطرنشان کرد: پشت‌ پرده تمام کشتارها، قتل و خونریزی های جهان اسلام آمریکا و آل‌سعود است.

,

 

,

وی با تأکید بر این آمریکا همواره به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، بیان کرد:  هدف آمریکا و ایادی آن بندگی و ذلت جمهوری اسلامی ایران است.

,

 

,

امام جمعه موقت خرم‌آباد با اشاره به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا تصریح کرد: برهم زدن برجام از سوی آمریکا نمونه ای از بدعهدی این کشور است لذا درخواست دوباره مذاکره به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

,

 

,

حجت الاسلام شمسی‌فر با اشاره به ضرورت دشمن شناسی برای تمامی مسئولان و مردم،  اظهار داشت: جنگ اقتصادی را که امروز آمریکا با همراهی خائنین داخلی و مفسدان اقتصادی علیه ملت ایران شروع کرده به زودی با عنایت پروردگار تمام می شود و روسیاهی آن برای محتکران باقی می ماند.

,

 

,

وی تصریح کرد: دستگاه قضا به پرونده مفسدین اقتصادی هرچه سریع تر رسیدگی کند و مفسدان اقتصادی در هرجایگاه و منصب را شدیدا مجازات کند.

,

 

,

دولت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کند

, دولت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری کند,

حجت الاسلام سید "علی حسینی" امام جمعه بروجرد در خطبه های نماز عید قربان بروجرد گفت: امروز مشکلات اقتصادی یکی از مهمترین مشکلات در کشور است که وضعیت اقتصادی مناسب نیست.

,

 

,

وی اضافه کرد: برای گذر از این مرحله نیاز است که برنامه ریزی و تلاش های زیادی صورت گیرد و دولت در این راستا باید از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کند.

,

 

,

به گفته وی با توجه به این شرایط اقتصادی نیاز است که قوه قضائیه و مجلس به وضعیت اقتصادی رسیدگی کنند و با اقدامات لازم این شرایط بهبود یابد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد با اشاره به شعار سال و حمایت از کالای ایرانی افزود: رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند و باید در خریدهای خود تلاش کنیم تا کالای ایرانی بخریم و از این طریق از کارگر ایرانی حمایت کنیم و تولید داخلی رونق دوباره گیرد.

,

 

,

وی وضعیت حجاب را نامناسب برشمرد و بیان کرد: وضعیت حجاب مناسب نیست و در این زمینه ضروری است تا همه احساس مسئولیت کنند و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر فعال تر باشد و با برنامه ریزی بتوان در این راستا اقداماتی انجام داد تا وضعیت حجاب بهتر شود.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی با اشاره به زلزله های اخیر افزود: خواندن نماز آیات در هنگام زلزله واجب است و اگر زلزله ها با فاصله باشند باید برای هر زلزله یک نماز آیات خوانده شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: عید قربان یکی از اعیاد بزرگ مسلمین و عید بندگی، عبودیت و بازگشت انسان به مقام تقرب الهی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه