اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه دوم شهریورماه استان همدان مطرح شد:

مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است/احتکار کنندگان خائنین به مردم و نظام هستند

مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است/احتکار کنندگان خائنین به مردم و نظام هستند
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته؛ گفتند برخی سیاه نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسیده ، ما مشکلات خیلی بد تری را پشت سر گذاشتیم و خیانت و دشمنی امریکا برای ما مسجل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نافع، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته استان همدان؛ ضمن دعوت همگان به تقوای الهی و ضمن تبریک هفته دولت، استقامت و پیشرفت کشور را در گرو حمایت مردم از نظام دانستند.

امام جمعه شهرستان همدان:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
, امام جمعه شهرستان همدان:, امام جمعه شهرستان همدان:,

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در خطبه های نماز جمعه ی همدان  گفت : ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده ایم ، در اثر انقلاب اسلامی و استقامت شما مردم این دستاورد های انقلاب در هفته ی دولت باید برای نسل جدید انقلاب بازگو شود ، شما نگاه کنید به گذشته چند نفر آب و برق و گاز و وسایل رفاهی زندگی داشتند ، نگوییم دنیا تغییر کرده ، خوب دنیای عراق هم تغییر کرده ولی انها این دستاورد ها را نداشته اند ، اینها به برکت وجود انقلاب و خون شهداست ، بله گرانی هم هست ، ماهم مخالف هستیم با این گرانی اما نباید نیمه ی خالی را دید. ما در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی رسیده ایم و در منطقه حرف برای گفتن داریم.
چند نقر از وزرا و رییس جمهور های ما مانند شهید رجایی زندگی می کننند

,
, چند نقر از وزرا و رییس جمهور های ما مانند شهید رجایی زندگی می کننند, چند نقر از وزرا و رییس جمهور های ما مانند شهید رجایی زندگی می کننند,

وی ادامه داد : من به دولتمردان عرض میکنم زندگی شهید رجایی را ببینید و مطالعه کنید ، فقط در پلاکارت ها و شعار های رجایی را نگوییم ، چند نقر از وزرا و رییس جمهور های ما مانند شهید رجایی زندگی میکنند ؟ نگویید آن زمان تمام شد ، فقط شعار نباشد ، مسئولین حتما یک مقایسه ای داشته باشند ، ما هم به تبعیت از مقام معظم رهبری از دولت پشتیبانی میکنیم اما دولت هم باید دولت مردم رنج دیده باشد و با تمام توان به مردم خدمت کند.
باید توجه شود که گردشگری که از کشور های دیگر می آید فرهنگ خودش را به ما تحمیل نکند

,
, باید توجه شود که گردشگری که از کشور های دیگر می آید فرهنگ خودش را به ما تحمیل نکند , باید توجه شود که گردشگری که از کشور های دیگر می آید فرهنگ خودش را به ما تحمیل نکند ,

آیت الله موسوی اصفهانی بیان کرد : مرکز گردشکری اسیا همدان شده است ، اصل گردشگری مسئله ای است که اگر با حفظ فرهنگ اسلامی برگزار شود منافع هم دارد ، باید توجه شود که گردشگری که از کشور های دیگر می آید فرهنگ خودش را به ما تحمیل نکند ، بلکه ما فرهنگ خود را به آنها نشان دهیم. و خواهش ما این است که همه ی عزیزان از این مسئله استفاده کنند و فرهنگ اسلامی را تقویت کنند ، و از مسئولین هم تقاضا دارم که نماد انقلابی میدان امام را به میدان برگردانند ، شما میتوانید این سازه ها را طوری تمظیم کنید که این امر مقدر شود و به عنوان نماینده خبرگان و خدمت گذار حوزه از طرف مردم همدان از شما تقاضا دارم این نماد را برگردانید

,

مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است
وی ادامه داد : موضوع بعدی موضوع اقتصادی است ومن حرف های رهبری را بیان میکنم ، مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است ، بیان شد ۱۸ هزار ملیارد دلار در اثر بی تدبیری به افرادی واگذار شد آن هم وقتی که ما در تهیه ی ارز مشکل داریم ، این مشکل بخاطر بی تدبیری است. ما از دولت پشتیبانی میکنیم و اما افراد باید پاسخگو باشند ، مانند اقای ظریف که گفتند ما در ارتباط با امریکا اشتباه کردیم و من از ایشان تشکر میکنم.

, مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است, مشکلات اقتصادی ما ارتباطی به تحریم ندارد و اثر بی تدبیری است,
,

امام جمعه موقت همدان گفت: ما از قوه ی قضاییه تقاضا داریم که مفسدان اقتصادی را محاکمه کند ، نباید به دنبال کسی که سکه و ارز گرفته باشیم ، باید به دنبال کسی باشیم که با بی تدبیری این ها را عرضه کرده ، و باید با این افراد برخورد شود ، کسی که انقدر بی تدبیر است لیاقت حضور در عرصه ی اقتصادی را ندارند و باید محاکمه شوند .
سیاه نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسیده ، ما مشکلات خیلی بد تری را پشت سر گذاشتیم

,
, سیاه نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسیده ، ما مشکلات خیلی بد تری را پشت سر گذاشتیم, سیاه نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسیده ، ما مشکلات خیلی بد تری را پشت سر گذاشتیم,

وی گفت : سیاه نمایی نکنند که انقلاب به بن بست رسیده ، ما مشکلات خیلی بد تری را پشت سر گذاشتیم ، سال های گذشته دشمنان به دنبال ایجاد فتنه و نا امنی بودند اما با رهبری رهبر انقلاب و حضور شما مردم ناکام ماندند ، این بار هم ناکام خواهند ماند ، ما از مجلس تقاضا داریم که به مسائل اقتصادی ورود کنند و از دولت و وزرا مطالبه کند و از قوه ی قضاییه تقاضا داریم که افراد متخلف را معرفی کند و انها را به سزای اعمالشان برسانند.
خیانت و دشمنی امریکا برای ما مسجل شده است

,
, خیانت و دشمنی امریکا برای ما مسجل شده است, خیانت و دشمنی امریکا برای ما مسجل شده است,

موسوی اصفهانی گفت: درمذاکره ی با امریکا هم که ما تازه یک تجربه ی جدید تجربه کسب کردیم ، خیانت و دشمنی امریکا برای ما مسجل شده ، ما با خواست خدای متعال زیر پرچم ولایت فقیه استقامت میکنیم و از این مشکل هم عبور میکنیم.

,

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:
استقامت و پیشرفت کشور در گرو حمایت مردم از نظام است/آنهایی که مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده اند خائنین به مردم و نظام هستند
حجت الاسلام نقی باقری خطیب جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک اعیاد و قربان و غدیر اظهار داشت: دین بدون ولایت ملعبه ای بیش نیست و از هزار چهارصد سال پیش مخالفان مقام ولایت شکست خوردگان زمانه اند و نسل آن ها نیز امروز شکست خواهند خورد.

, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:, امام جمعه شهرستان کبودراهنگ:,
, استقامت و پیشرفت کشور در گرو حمایت مردم از نظام است, استقامت و پیشرفت کشور در گرو حمایت مردم از نظام است, /, آنهایی که مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده اند خائنین به مردم و نظام هستند, آنهایی که مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده اند خائنین به مردم و نظام هستند,
,

وی با اشاره به هفته دولت افزود:هفته دولت بهانه ای است که مردم تلاش های مثبت خدمتگزاران خود را در سیمای دولت ها مشاهده نمایند.
حجت الاسلام باقری عملکرد انقلاب اسلامی در طی چهل سال را قابل ستایش دانست و گفت:امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در تمامی زمینه ها با پیشرفت چشمگیر دنیا را متحیر کرده است.
وی استقامت و پیشرفت کشور را در گرو حمایت مردم از نظام دانست و بیان داشت:امروز اگر سرباز سلحشور این نظام حاج قاسم سلیمانی بزرگ ترین ابر قدرت نظامی جهان را با پشتوانه مردمی تحدید به کشاندن جنگ به داخل مرزهای آن ها می کند نشان از قدرت مثال زدنی شما مردم شجاع و غیرتمند دارد .
امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با انتقاد از احتکار کنندگان کالاها و مایحتاج ضروری مردم اضافه داشت:آن هایی که مایحتاج ضروری مردم را احتکار کرده اند خائنین به مردم و نظام هستند.
وی با اشاره به فروچاله های اخیر شهرستان کبودراهنگ گفت:از ستاد بحران این شهرستان در خصوص اهمیت دادن به موضوع فروچاله ها تقدیر و تشکر می کنیم .

,
,
,
,
,

امام جمعه شهرستان اسدآباد:
مسئولان دولتی با روحیه جهادی، انقلاب و اخلاص کشور را مدیریت کنند/محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کند

, امام جمعه شهرستان اسدآباد:
مسئولان دولتی با روحیه جهادی، انقلاب و اخلاص کشور را مدیریت کنند/محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کند
, امام جمعه شهرستان اسدآباد:
مسئولان دولتی با روحیه جهادی، انقلاب و اخلاص کشور را مدیریت کنند/محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کند
,
,


حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه اسدآباد، با اشاره به آیاتی از قرآن در خصوص ربا و نزول، اظهار کرد: خورنده ربا مشکل روانی پیدا می کند و البته از امام صادق هم در روایتی می فرماید خورنده ربا طوری از دنیا می رود که به دیوانگی مبتلا می شود.

,
,


وی از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر به نام دهه ولایت نامگذاری شده است، افزود: فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود و در این زمینه نیاز است که روحانیت و رسانه و مسئولان تبلیغ و حشن باشکوه بگیرند.

,
,


امام جمعه اسدآباد با تبریک هفته دولت به دولتمردان از زحمات آنان قدردانی کرد و گفت: امروز مردم ولی نعمت هستند و باید به آنان خدمت بی منت و صادقانه شود و این هفته بهانه ای است که مسئولان عملکردشان را شفاف به اطلاع مردم برسانند.

,
,

وی از مسئولان خواست با روحیه جهادی، انقلابی، با اخلاص تمام به مردم خدمت کنند؛ بهرحال شرایط سختی است و باید اینجا از نجابت مردم قدردانی کرد.

,

پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد فرماندار اسدآباد هم به ایراد سخنانی در باب هفته دولت پرداخت و گفت: امسال 67 پروژه عمرانی خدماتی بهداشتی و درمانی به بهره برداری می رسد. کریم حمیدوند گفت: در این هفته عملیات اجرایی 20 پروژه عمرانی آغاز می شود.

,

امام‌جمعه شهرستان نهاوند:
مردم ایران فریب آمریکایی‌ها را نمی‌خورند/ محتکران آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

امام‌جمعه نهاوند گفت: احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو قطعاً آب به آسیاب دشمن ریختن است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت: مردم عزیز کشورمان همواره فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و نشان دادند این انقلاب ماندنی است و دشمنان هر توطئه‌ای داشته باشند اما کاری به‌پیش نمی‌برند چراکه پیروز حق وعد خداوند است.
وی با تأکید بر اینکه مفسدان اقتصادی باید بدون ملاحظه مجازات شوند، گفت: عده‌ای اموال مردم را غارت کردند و اعتماد مردم به‌نظام و قوای سه‌گانه را خدشه‌دار کرده‌اند.
امام‌جمعه نهاوند در خصوص پیشنهاد مذاکره ترامپ به کشورمان گفت: این پیشنهاد ترامپ همچون پیشنهاد معاویه به حضرت علی (ع) برای صلح است و این پیشنهاد برای فریب و ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام مغیثی گفت: امروز همه مردم ایران اسلامی می‌فهمند که پیشنهادهای آمریکا دروغ است چراکه سه سال تمام مذاکره کردیم اما از طرف آن‌ها نقض شد و همان‌طور که رهبری انقلاب نیز فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم چون انها غیرقابل‌اعتماد و عهدشکن هستند.
وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا می‌داند ایران اسلامی قوی شده است، گفت: ایران آمریکا را نه‌تنها از ایران بیرون کرده بلکه از منطقه نیز بیرون کرده این شکست آمریکاست و به‌ناچار دست به تحریم‌ها برده اما به اراده خداوند و همت مردم نقشه شوم آن‌ها نقش بر آب می‌شود.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها در خصوص احتکار کردن لوازم و مواد خوراکی موردنیاز مردم توسط برخی افراد سودجو در کشور و شهرستان، گفت: احتکار جزء محرمات است؛ احتکار یعنی مالی که موردنیاز مردم است این گناه و حرام است لذا خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه واردشده‌اند همچنان که اخبار آن‌ها را مشاهده می‌کنید.
امام‌جمعه نهاوند اظهار کرد: محتکران در شرایط امروز جامعه آب به آسیب دشمن می‌ریزند و در میدان دشمن بازی می‌کند.

, امام‌جمعه شهرستان نهاوند:
مردم ایران فریب آمریکایی‌ها را نمی‌خورند/ محتکران آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
, امام‌جمعه شهرستان نهاوند:
مردم ایران فریب آمریکایی‌ها را نمی‌خورند/ محتکران آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه