اخبار داغ

انتقادات نماینده مردم تبریز از ناهماهنگی مدیران اقتصادی رئیس‌جمهور؛

سعیدی: نگاه تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات به بیرون از مرزهاست/ قوه قضائیه با دست های پشت پرده برخورد کند

سعیدی: نگاه تیم اقتصادی دولت برای حل مشکلات به بیرون از مرزهاست/ قوه قضائیه با دست های پشت پرده برخورد کند
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از عدم اتخاذ تدابیر ویژه برای حل مشکلات اقتصادی توسط دولت‌مردان انتقاد کرد و خواهان برخورد قوه قضائیه با خائنان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از اصناف و بازاریان تبریز اظهار داشت: با اینکه در شرایط ویژه‌ای قرار داریم اما تدابیر ویژه‌ای را از طرف دولت مشاهده نمی‌کنیم، بخشی از تدابیر واگذاری اختیارات به استان‌هاست تا مقامات آذربایجان‌شرقی بتوانند با استقلال عمل فضا را مدیریت نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه نگاه تیم اقتصادی دولت، متاسفانه به بیرون از مرزهاست، خاطرنشان ساخت: از طرفی تیم اقتصادی دولت ناهماهنگ عمل می‌کند و در برخی جاها نیز دست‌های پشت پرده رسما به کشور خیانت می‌کنند، قوه قضائیه باید محکم با خائنین برخورد کند.

,

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام رسول برگی نیز با اعلام اینکه در فرهنگ دینی ما احتکار بسیار مذمت شده است، تصریح کرد: رونق بازار و کسب و کار باید حفظ شود، این مهم با پرهیز از حواشی توسط کارگزاران و اجتناب از احتکار و گران‌فروشی در بازار محقق خواهد شد.

,

وی در پایان صحبت‌های خود تاکید داشت: بازار تبریز ماسوای سایر بازارهاست، انقلاب اسلامی در تبریز از بازار شروع شده و در حقیقت بازار خودش صاحب انقلاب اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه