اخبار داغ

تکذیب صدور مجوز برای ایجاد پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل

تکذیب صدور مجوز برای ایجاد پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تکذیب صدر مجوز برای ایجاد پل های معلق دیگر در این استان گفت: مجوز سه پل گردشگری در منطقه کافی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،  نادر فلاحی با اشاره به انتشار مطالبی در خصوص صدور مجوز احداث پل‌های معلق دیگر در استان اردبیل در شبکه‌های مجازی، به خبرنگار سبلان‌ما،گفت: مجوز سه پل گردشگری در منطقه کافی است و به هیچ وجه مجوز راه‌اندازی پل گردشگری دیگری در استان اردبیل صادر نمی‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود : تاکنون علاوه بر پل معلق مشگین شهر با ایجاد دو  پل معلق دیگر با کاربری های مختلف در شهرهای خلخال و هیر موافقت شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با تکذیب صدر مجوز برای ایجاد پل های معلق دیگر در استان اردبیل بیان کرد: تمامی اخبار منتشر شده در ارتباط با صدور مجوزهای مشابه کذب است و این اداره کل برنامه ای برای صدور مجوزهای دیگری برای پروژه مشابه در دستور کار ندارد .

,

فلاحی با تاکید بر برنامه‌ریزی هدفمند و بهره گیری از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه گردشگری منطقه، اظهار داشت: در این زمینه اقدامات خوبی در استان اردبیل انجام شده و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت همه جانبه صورت می گیرد.

,

وی  فراهم کردن زیرساخت‌های لازم را اولویت اساسی دانست و گفت: برای تحقق این امر مهم تلاش همگانی لازم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه