اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

دروغ رسانه ای علیه زائران عراقی اقدامی شیطان صفتانه است/ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور متلاشی کردن فیل های تبلیغاتی کند

دروغ رسانه ای علیه زائران عراقی اقدامی شیطان صفتانه است/ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور متلاشی کردن فیل های تبلیغاتی کند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:از خدای متعال می خواهیم که همان گونه که دشمنان خانه کعبه؛ فیل های سپاه ابرهه را با طیر ابابیل نابود کرد؛ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور و فیل ها تبلیغاتی اینان را متلاشی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به دروغ پردازی رسانه ای در خصوص استفاده ابزاری از زنان ایرانی توسط زائران عراقی گفت: پرداختن به این موضوع اقدام شیطان صفتانه و استفاده ابزاری برای تخریب اخلاقیات و ارزش های انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد: اصلی ترین بنیان مردم مسلمان ثابت قدم بودن در مسیر اعتقادی، اسلامی و تکیه به ائمه طاهرین علیه السلام است و با توجه به قداستی که برای اماکن مقدسه  و عتبات عالیات داریم  همواره در آن اماکن حضور پیدا می کنیم.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مسلمانان با حضور در حرم ائمه طاهرین علیه السلام تلاش بر تقویت قدرت های اعتقادی و معنوی خود دارند که با  آن می توانند در مسیر زندگی و مبارزه با مستکبرین گام بر می دارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی عنوان کرد:دشمنان دین و انسانیت می خواهند به بنیان های اعتقادی، معنوی و قدسی بشر را آسیب بزنند و توجه به اماکن مقدس را زیر سوال ببرند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه البته مردم شریف و مسلمان هیچ گاه فریب این شیطان صفتان را نمی خورند، ابراز کرد: در شگفت نیستیم از اینکه این شیطان صفتان دست به چنین اقدامات مزدورانه بزنند و آنها هر چه که انجام دهند دور از انتظار نیست.

,

وی تأکید کرد: توجه بیشتری داشته باشیم که چه سرمایه های عظیمی داریم و باید از بنیان های اعتقادی در این زمینه بهره مند باشیم؛ چرا که آنها پشتوانه های ما را نشانه گرفته اند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما سرمایه های عظیم قدسی در اختیار داریم، تصریح کرد:از خدای متعال می خواهیم که همان گونه که دشمنان خانه کعبه؛ فیل های سپاه ابرهه را با طیر ابابیل نابود کرد؛ خداوند طیر ابابیل دیگری را مأمور و فیل ها تبلیغاتی اینان را متلاشی کند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی در پایان با اشاره به مطلب فوق خاطر نشان کرد: تا حقیقت برای تمامی آحاد بشر مسلمان و غیر مسلمان آشکار شود و حقانیت دین و ولایت بیشتر هویدا گردد و بساط کفر، استکبار و سلطه گری در عالم برچیده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه