اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس:

هدف رسانه های غربی اختلاف افکنی بین ایران و عراق است/ وزارت ارشاد با رسانه های متخلف برخورد قانونی کند

هدف رسانه های غربی اختلاف افکنی بین ایران و عراق است/ وزارت ارشاد با رسانه های متخلف برخورد قانونی کند
نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ادامه خط سیر غلط رسانه های غربی در انتشار اخبار دروغ توسط رسانه های داخلی بایستی از طریق متولیان امر، پیگرد قانونی وقضایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به شیطنت های رسانه های بیگانه در اختلاف افکنی بین شیعیان عراق وایران اظهار داشت: در آستانه ولایت حضرت علی بن ابی طالب (ع) که عید بزرگ شیعیان در دنیا به شمار می رود خط سیر رسانه ای بیگانه ها به دنبال اختلاف افکنی شیعیان در منطقه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: در روز های گذشته این رسانه ها با انتشار تصاویر وکلیپ هایی به دنبال جوسازی رسانه ای در خصوص دامن زدن به مسائل واهی بین شیعیان عراقی و ایرانی هستند.

,

 

,

کاظمی با انتقاد از برخی رسانه های داخلی درگسترش این سیر رسانه ای غلط ادامه داد: با توجه به موقعیت و شرایط حساسی که کشور در آن قرار دارد رسانه ها در انتشار مطالب بایستی با حساسیت و دقت نظر برخورد کنند.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس ،اختلاف افکنی بین شیعیان با تخریب بنیه اعتقادی ومذهبی مردم را از توطئه های دشمنان نظام دانست وگفت: ملت ایران و مسلمانان هیچ گاه فریب این شیطان صفتان را نمی خورند و با عمل به دستورات دین و روحیه استکبار ستیزی همیشه در میدان جهاد حضور دارند.

,

 

,

وی با تاکید براینکه ایران با همکاری عراق از کشورهای پرچمدار راه اندازی پیاده رویی بزرگ اربعین هستند، افزود: دروغ پردازی رسانه ای در خصوص استفاده ابزاری از زنان ایرانی توسط زائران عراقی از شیطنت های اختلاف افکن بین شیعیان این دوکشور است که نباید فریب آنها را خورد.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس گفت: معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد براساس قانون نسبت به انتشار اخبار دروغ با این رسانه های داخلی برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه