اخبار داغ

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

دروغ‌های رسانه‌ای علیه زائران عراقی برای ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق است/ وزارت ارشاد با رسانه‌های مروج این گونه دروغها به شدت برخورد کند ‏

دروغ‌های رسانه‌ای علیه زائران عراقی برای ایجاد اختلاف بین دو ملت ایران و عراق است/ وزارت ارشاد با رسانه‌های مروج این گونه دروغها به شدت برخورد کند ‏
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دروغ برخی رسانه‌ها علیه زائران عراقی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد ‏ با مروجان این گونه دروغها به شدت برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمد حاج ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به دروغ برخی رسانه‌ها در خصوص زائران عراقی اظهار کرد: سوء استفاده جنسی توسط هرکسی که باشد، محکوم است و از این جهت فرقی بین ایرانی و غیرایرانی نیست و ما معتقدیم ناموس ایرانی باید حفظ شود و شرافت ایرانی حکم می‌کند که اجازه تعرض به ناموس را به هیچ کس ندهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه نکته دوم و مهم این است که چه کسانی این خبرها را منتشر می‌کنند، ابراز کرد: باید گفت که منشا اصلی این خبرها رسانه‌های بیگانه هستند و کسانی هستند که به هیچ وجه دلشان به حال ناموس ایرانی نسوخته است.

,

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه مروج بی بند و باری در کشور هستند، خاطرنشان کرد: رسانه‌های بیگانه مروج تعرض جنسی در کشور هستند بنابراین جای تعجب دارد از کسانی که مروج چنین مسئله‌ای در کشورهای جهان و ایران هستند نگران تعرض عراقیها نسبت به بانوان شریف ایرانی باشند.

,

وی با بیان اینکه عده‌ای از همین رسانه‌های بیگانه با خبرهای دروغ خود استفاده‌های سیاسی می‌کنند، عنوان کرد: برجسته کردن چنین خبرهایی و تاکید بر روی ملیت طرف مقابل ساخته و پرداخته دست دشمن است و رسانه‌های داخلی نباید در دام رسانه‌های بیگانه گرفتار شوند.

,

آیت‌الله حاج‌ابوالقاسم با تاکید بر اینکه این خبرها در راستای ایجاد اختلاف بین دو ملت دوست ایران و عراق است، گفت: مخاطبان باید به ماهیت شوم سازندگان این خبرها توجه داشته باشند و از بازنشر دادن چنین خبرهایی که در اصل دروغ است، خودداری کنند.

,

وی با بیان اینکه خبر استفاده ابزاری از زنان ایرانی توسط زائران عراقی دروغ است، عنوان کرد: پردازش به چنین خبرهای دروغی شک برانگیز است و نباید اجازه دهیم که دست آشکار دشمن برای ایجاد تفرقه بین دو ملت باز باشد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی از رسانه‌های داخلی به چنین اخبار دروغی دامن می‌زنند، تصریح کرد: ما مصرانه از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار داریم با مروجان این گونه دروغها به شدت برخورد کند چرا که این گونه دروغها به امنیت ملی و سیاست خارجی ما لطمه وارد می‌کند.

,

وی بیان کرد: این گونه دورغهای رسانه‌ای با اساس رویکردهای کشور ما که نزدیک شدن ایران به کشورهای همسایه بوده در تضاد تناقض است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه