اخبار داغ

نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی

دشمن به دنبال ایجاد فتنه جدید اعتقادی بین شیعیان عراق وایران است / تکریم زوار در بین عراقی ها وایرانیان بدون حاشیه است

دشمن به دنبال ایجاد فتنه جدید اعتقادی بین شیعیان عراق وایران است / تکریم زوار در بین عراقی ها وایرانیان بدون حاشیه است
نماینده سابق مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان با سواستفاده از غیرت ایرانیان با طرح مسائل واهی استفاده ابزاری زنان ایرانی توسط زائرین عراقی قصد شعله ور کردن فتنه جدیدی را در منطقه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یک ضرب المثل  انگلیسی که  که می گوید" تفرقه بیانداز و حکومت کن"اظهار داشت: کسانی که به استعمار منطقه می خواهند بپردازند باید اتحاد و آگاهی را از بین جوامع از بین ببرند تا بتوانند کارهای خود را پیش ببرند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

وی بیان کرد:بنابراین باید تفرقه بیاندازند و فرقی نمی کند که این مسایل اخلاقی باشد یا اسلامی با حقوقی ، آنها فقط بدنبال کسب منافع پلید خودشان هستند.

,

 

,

آریا نژاد  تاکید کرد:در چند سال اخیر همانطور که می دانیم آلمان ها متحد شدند و اتحادیه تشکیل دادند اما نمی گذارند دوتا کره با هم متحد شوند امروز به دنبال اختلاف افکنی در خاورمیانه و تضعیف جایگاه ایران هستند.

,

 

,

وی گفت:چرا که نان این کشورهای استعمارگر در اختلاف افکنی و تفرقه است و این را به ذهنیت مسمومی که دارند جز حقوق بشر می دانند.

,

 

,

آریا نژاد افزود:ملت ایران و عراق را 8 سال به جان یکدیگر انداختند و سود جنگ به جیب آن هایی رفت که اسلحه فروختند و سلاح دادند زیرا  که یک دیوانه وقتی سنگی را به چاه انداخته و ما مجبور بودیم که  از سرزمین و کشور خود دفاع کنیم .

,

 

,

وی ادامه داد:هر ساله زائران ایرانی را می بینیم که اربعین به کربلا مشرف می شوند و چقدر توسط مردم عراق اکرام می شوند و در مقابل نگاه کنید این اکرام هم نیز توسط ایرانی ها در این ایام که زائران عراقی برای زیارت به ایران مشرف می شوند بدون هیچ حاشیه ای صورت می گیرد.

,

 

,

آریا نژاد افزود:باید بدانیم که دشمن دچار یاس و ناامیدی شده است و کسی که به زیارت بیاید کجا امکان دارد به فکر چنین مسائلی باشد و اینها فقط شیطنت است.

,

 

,

وی گفت:دشمنان با سواستفاده از غیرت ایرانیان با طرح مسائل واهی استفاده ابزاری زنان ایرانی توسط زائرین عراقی قصد شعله ور کردن فتنه جدیدی را در منطقه دارد.

,

 

,

آریا نژاد  یادآور شد:آنها به دنبال این هستند که رگ غیرت ایرانی را تحریک کنند و تفرقه ایجاد کنند بنابراین این حرفها خیلی خیلی هدفمند زده می شود و دنبال شکاف و اختلاف هستند .

,

 

,

وی تاکید کرد:ملت ایران باید مثل همیشه هوشیار و آگاه باشد چرا که این مساله شاید به نظر ساده برسد اما دارای لایه های پنهان و خطرناکی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه