اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مدیریت روزنامه شرق باید محاکمه شود/ اخبار منتشرشده، توهین به ناموس ملت ایران است/ با اختلاف‌افکنان رودربایستی نداریم

مدیریت روزنامه شرق باید محاکمه شود/ اخبار منتشرشده، توهین به ناموس ملت ایران است/ با اختلاف‌افکنان رودربایستی نداریم
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود جدی دستگاه‌های نظارتی به مسأله دروغ‌‌پردازی‌های جنسی و محاکمه مدیریت روزنامه شرق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سالک نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار مرآت درباره دروغ‌پردازی‌های اخیر روزنامه‌های شرق و شهروند و سایت خبرآنلاین اظهار کرد: اگر نگوییم که انتشاردهندگان اخبار جنسی و جنسیتی معاندانی هستند که می‌خواهند روابط ایران و عراق را برهم بزنند و اهداف شیطانی خود را دنبال کنند؛ دست‌کم باید بپرسیم که چگونه یک روزنامه‌ پرمدعا، تا این اندازه بی‌سیاست است که مطالبی که حاوی توهین به ناموس ملت ایران است را منتشر می‌کند؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سالک با بیان این که مطلب روزنامه مذکور ضمن ایجاد اخلال در روابط میان ایران و عراق به ایجاد التهاب در میان مردم نیز منجر شده است گفت: ایجاد التهاب در میان مردم به ویژه در شرایط کنونی، گناهی نابخشودنی است و باید با انتشاردهندگان اخبار مذکور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و قوه قضائیه به طور جدی برخورد شود.

,

وی با درخواست از کمیته نظارت بر مطبوعات برای ورود جدی در این مسأله گفت: تدوین‌کنندگان، انتشاردهندگان و مدیریت روزنامه شرق باید محاکمه شوند و ما با کسانی که با این نوع حرکات آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و ایجاد اختلاف می‌کنند، ابدا رودربایستی نداریم.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کسانی که این مسائل را به رسانه‌های گروهی می‌کشانند، اگر خائن نباشند، دست‌کم افرادی «مسأله‌دار» هستند.

,

سالک در پایان افزود: ما این موضوع را با جدیت در کمیسیون‌های مربوطه مطرح و با قدرت با عوامل انتشار این اخبار برخورد می‌کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه