اخبار داغ

عضو مجلس خبرگان رهبر:

شورای امنیت ملی با منتشرکنندگان ادعای کذب سوء استفاده جنسی زائران عراقی برخورد کند/ تفرقه افکنی های موجود ریشه یابی شوند

شورای امنیت ملی با منتشرکنندگان ادعای کذب سوء استفاده جنسی زائران عراقی برخورد کند/ تفرقه افکنی های موجود ریشه یابی شوند
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: شورای امنیت ملی و وزارت ارشاد با منتشرکنندگان مطلب کذب سوء استفاده جنسی زائران عراقی در مشهد برخورد کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، مدتی پیش خبرگزاری خبرآنلاین و روزنامه های شهروند و شرق مدعی سوء استفاده جنسی زائران عراقی در مشهد از زنان ایرانی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
این رسانه ها پیش از این هم در ماجرای زلزله کرمانشاه با تیتر زلزله عراق، ایران را لرزاند در آستانه اربعین احساسات مذهبی مردم را جریحه دار کردند. 
,
 
,
آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو باشیرازه در این باره گفت: برخی از روزنامه های غرب گرا این موضوع را مطرح کردند که توسط برخی از مسئولین به ویژه رئیس هتلداران خراسان تکذیب شد.
, شیرازه,
 
,
وی بیان کرد: مشهود است اختلاف افکنی و ایجاد فتنه در میان شیعه و شیعه، دو ملتِ بزرگ ایران و عراق آن هم در آستانه پیاده روی بزرگ اربعین (عظیم ترین گردهمایی و بزرگترین تجمعی که در طول تاریخ در سطح جهان برگزار می شود) انجام می شود.
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: متاسفانه این روزنامه ها تنها هنرشان این است که گاهی اقدام به سیاه نمایی درباره کشورهای جهان سوم به ویژه کشورهای مسلمان می کنند و از طرفی هم سعی در تطهیر و زیبا جلوه دادن کشورهای غربی و اروپایی هستند بگونه ای که یا اخبار جنایات آنها و فجایع را پوشش نمی دهند و یا به نحوی توجیه می کنند.
,
 
,
کلانتری با بیان اینکه کافی است کوچکترین مسئله ای در کشورهای جهان سوم و کشورهای مسلمان به وجود بیاید فورا آن را تیتر می کنند، اذعان داشت: این احتمال وجود دارد که نفوذ جریان یا افرادی در کار باشد.
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عده ای با بازی کردن در زمین دشمن و انتشار اینگونه گزارش و خبرهای دروغ تلاش می کنند عواطف و احساسات مردم را برانگیزند.
,
 
,
کلانتری با تاکید بر اینکه بعید می دانم این گونه اقدامات سهوی باشد، تصریح کرد: فکر می کنم جریانی بر روی این قضیه کار می کنند و نمی خواهند آرامش بین کشورهای مسلمان برقرار باشد.
,
 
,
وی افزود: از این اختلاف افکنی ها و مباحث انحرافی تنها آمریکا، اسرائیل و عربستان سود می برند و خوشحال می شوند.
,
 
,
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تاکید داشت: این رفتار رسانه ای برخی حتی اگر عمدی نباشد، دستگاه های امنیتی و نظارتی ما باید واکنش نشان بدهند نه اینکه بی تفاوت باشند چر که اگر با این مسائل برخورد نشود باز هم اتفاق می افتد.
,
 
,
کلانتری بیان کرد: برای افزایش وحدت کشورهای مسلمان در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، مذهبی و غیره لازم است تفرقه افکنی های موجود ریشه یابی شوند تا بتوانیم برخورد مناسب را داشته باشیم.
,
 
,
وی با ابراز تاسف از اینکه چرا با این موضوع برخورد نمی شود، اظهار داشت: از شورای امنیت ملی، وزارت ارشاد و دیگر نهادهای مربوطه انتظار می رود به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کنند و برخورد لازم را با منتشرکنندگان این مطالب کذب داشته باشند.
,
انتهای پیام/ن
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه