اخبار داغ

صبح امروز؛

با رمز یا رسول الله رزمایش عاشورایی در زنجان آغاز به کار کرد/ رزمایش محمد رسول الله پاسخی به تهدیدات و فتنه های دشمنان است

با رمز یا رسول الله رزمایش عاشورایی در زنجان آغاز به کار کرد/ رزمایش محمد رسول الله پاسخی به تهدیدات و فتنه های دشمنان است
با حضور آحاد بسیجیان و با رمز یا رسول الله رزمایش عاشورایی در زنجان آغاز به کار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،سردار جهانبخش کرمی در مراسم آغاز رزمایش عاشورایی محمد رسول الله در مزار شهدای پایین زنجان، اظهار داشت : به لطف خداوند متعال رزمایش عاشورایی محمد رسول الله از نهم شهریور ماه آغاز شده و تا 29 شهریور در سراسر کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی ادامه داد: این رزمایش با نام مقدس پیامبر اسلام از مزار شهدا برای نشان دادن آمادگی بسیجیان، مردم و جوانان استان زنجان برگزار می شود.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه این رزمایش به منظور پاسخگویی به تهدیدات و فتنه های دشمن اسلام برگزار شده است، افزود: در این رزمایش اعلام می کنیم که همه رزمندگان اسلام گوش به فرمان ولایت هستند.

,

سردار کرمی با اشاره به برگزاری این رزمایش در دو بخش عملیات نظامی و تاکتیکی و خدمات رسانی،افزود: در بخش نظامی بسیجیان به تمرین حرکات تکنیکی و نشان دادن آمادگی خود مبادرت می کنند.

,

وی با اشاره به اعزام 115 گروه جهادی از امروز تا پایان شهریور در مناطق محروم و حاشیه شهرها،خاطرنشان کرد: این گروه ها در بخش های مختلف به مردم خدمات رسانی می کنند.

,

گفتنی است، صبح امروز با رمز یا رسول الله رزمایش محمد رسول الله در زنجان برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه