اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

تصویب ایجاد مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر در مجلس/ اتفاق امروز مجلس رشد اقتصادی خوبی را برای استان رقم می‌زند

تصویب ایجاد مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر در مجلس/ اتفاق امروز مجلس رشد اقتصادی خوبی را برای استان رقم می‌زند
عضو کمیسیون صنایع مجلس از تصویب ایجاد مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر در مجلس‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصویب جزئیات ایجاد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی اظهار کرد: امروز مناطق ویژه اقتصادی زنجان و ابهر مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: با توضیحاتی که ما در کمیسیون اقتصادی ارائه کردیم، مورد پذیرش قرار گرفت و به صحن علنی مجلس آمد.

,

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابهر بعد از زنجان دارای موقعیت ویژه‌ای در استان است، خاطرنشان کرد: شهرستان ابهر امکانات بالقوه‌ای دارد و بیش از 40 درصد صنایع استان در این شهرستان قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در زنجان و ابهر می‌تواند یک رشد اقتصادی خوبی را برای استان رقم بزند، خاطرنشان کرد: امروز جزئیات ایجاد مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد بحث و بررسی دقیق نمایندگان قرار گرفت.

,

عزیزی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ابهر که با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود، یک جهش اقتصادی خوبی را برای استاتن رقم بزند.

,

وی با بیان اینکه ابهر ورودی استان زنجان بوده و از این جهت دارای موقعیت خوبی است، تصریح کرد: با ایجاد این منطقه در ابهر ورودی استان یک رونق خاصی خواهد گرفت و در کل این موضوع برای استان ثمرات فراوانی خواهد داشت.

,

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس ادامه داد: قبلا در لایحه دولت ایجاد 8 منطقه آزاد و 12 نطقه ویژه اقتصادی پیشنهاد شده بود که با پیشنهاد برخی مناطق نیز اضافه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه