اخبار داغ

امنیت و رفع محرومیت هدف سپاه در کردستان است/ مردم شهیدپرور کردستان هنوز پای آرمان های انقلاب ایستاده اند

امنیت و رفع محرومیت هدف سپاه در کردستان است/ مردم شهیدپرور کردستان هنوز پای آرمان های انقلاب ایستاده اند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت و رفع محرومیت هدف سپاه در کردستان است و امیدوارم بتوانیم توسعه را در کردستان تسریع ببخشیم چون توسعه یافتگی و اشتغالزایی حافظ امنیت پایدار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان شامگاه یکشنبه (11 شهریور 97 ) در جمع کاروان راهیان نور که در یادمان باشگاه افسران سنندج برگزار شد اظهار کرد: مذهبی بودن یکی از ویژگی های مردم استان کردستان است و همواره عشق و علاقه به اهل بیت را در دلشان دارند و به آن علاقه مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: قومی بودن همانند سایر استان ها یک فرصت برای کشور است و هر فرصتی می تواند تبدیل به تهدید هم شود و متاسفانه دشمنان از این فرصت در اوایل انقلاب اسلامی سوء استفاده کردند و این مورد را تبدیل به تهدید کردند و هزینه ی بالایی نیز برای آن حاصل شد .

,

 

,


وی افزود: 30 هزار شهید در استان کردستان تقدیم این انقلاب شد که  5480  نفر از آنها شهدای بومی بودند و مابقی نیز مربوط به استان های دیگر هستند که برای دفاع از دین خدا و حفاظت و حراست این سرزمین وارد عمل شدند و این امنیت را برای کشورمان ایجاد کردند .

,
,

 

,


سردار رجبی با یادآوری تهدیدات تجزیه‌طلبی دشمنان در ایران و استمرار آن، گفت: تشکیل گروهک‌های ضدانقلاب همواره جزو سیاست‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.

,
,

 

,


فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: اگر تهدید واگرایی دینی از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه ایران است، قومیت در سیاست کلی نظام ما در کشور یک فرصت است.

,
,


 
وی گفت: اگر انتخاب درست شهدا در شرایط سخت و حساس کشور در دوران دفاع مقدس نبود اقتدار و امنیت امروز در کشور ما وجود نداشت.

,
,
,

 

,


وی ادامه دادن راه شهدا را در این زمان ضروری توصیف کرد و ابراز داشت: ما باید اهداف والای شهدا را همواره سرلوحه خودمان قرار بدهیم، شهیدان هرزگاهی یادمان می آورند که کجا بوده‌ایم و به کجا می رویم.

,
,

 

,


وی تصریح کرد: قومیت در یک مقطع و برهه ای تبدیل به تهدید شد و این تهدید با تدبیر تبدیل به فرصت شده است و رهبر معظم انقلاب در سفری که به استان کردستان داشتند فرمودند؛ که قوم کُرد همانند اقوام دیگر یک فرصت برای نظام است و برای ایجاد امنیت پایدار مردمی در استان ، همان مجاهدت ها را برادران و خواهران بومی و اهل سنت استان با اعتقادات کامل ادامه می دهند .

,
,

 

,


سردار رجبی با یادآوری اوضاع نابسامان کردستان در رژیم طاغوت خاطرنشان کرد: پس از انقلاب فرصت رشد و توسعه استان وجود داشت و بسیاری از استان‌های کشور به برکت انقلاب اسلامی از این خوان گسترده بهره‌مند شدند اما وجود گروهک‌های ضدانقلاب در کردستان این فرصت را از استان گرفت.

,
,

 

,


وی با اشاره به مشکلاتی که این گروهک‌ها در مسیر رشد و توسعه استان ایجاد کردند وقوع تحریم‌ها و تحمیل هزینه هزار میلیارد دلاری جنگ به کشور را نیز مزید بر علت دانست.

,
,

 

,

وی ادامه داد: بعد از جنگ تحمیلی اقدامات توسعه‌ای تا حدودی در این استان انجام گرفت، اما نیاز به کار و تلاش بیشتری برای دستیابی به اهداف متعالی نظام در بحث توسعه متوازن و همه جانبه در کشور هستیم .

,

 

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: هوشیاری مردم و اقدامات روشنگرانه مسئولان باعث شد که دشمنان این امید را در خودشان به ناامیدی تبدیل کنند اما در عین حال موضوعی مهم است و اگر مردم و مسئولین حواسشان نباشد از این فرصت تهدیدهای زیادی متوجه نظام و این دیار می شود.

,

 

,


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت و رفع محرومیت هدف سپاه در کردستان است و امیدوارم بتوانیم توسعه را در کردستان تسریع ببخشیم چون توسعه یافتگی و اشتغالزایی حافظ امنیت پایدار می‌شود.

,
,

 

,


وی افزود: در مجموع کردستان یکی از استان های مرزی است و مشکلاتی در خصوص قاچاق متوجه استان است که مسئولان باید رویکردی مناسب را داشته باشند چرا که مرزها یک منطقه ی امن است و نباید مشکلی در این خصوص برای مردم ایجاد شود زیرا همانگونه که یک خانه نیاز به حریم، حصار و دیوار دارد، کشور هم خانه‌ای بزرگتر است که باید برای امنیت آن حصارکشی کنیم تا از بروز برخی مشکلات جلوگیری کرد.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه