اخبار داغ

ایجاد دلگرمی در بین محرومان و مطالبه‌گری از مسؤولین٬ اهداف برجسته اردوهای جهادی/ دانشجویان جهادگر صدای محرومان را به گوش مسؤولان می‌رسانند

ایجاد دلگرمی در بین محرومان و مطالبه‌گری از مسؤولین٬ اهداف برجسته اردوهای جهادی/ دانشجویان جهادگر صدای محرومان را به گوش مسؤولان می‌رسانند
مسؤول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: ایجاد دلگرمی در بین محرومان و مطالبه‌گری از مسؤولین را از اهداف برجسته اردوهای جهادی دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان جهاد گر صدای مردم محروم را به گوش مسؤولین می‌رسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، توحید رستمی در مراسم اعزام دانشجویان استان کردستان به اردوهای جهادی با عنوان «رزمایش خدمات رسانی سپاهیان محمد رسول الله (2)» یکی از اهداف اردوهای جهادی را حضور دانشجویان در مناطق محروم و خدمت‌رسانی آنان به محرومان عنوان کرد و گفت: اردوهای جهادی یکی از برنامه‌های تعالی بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید اردوهای جهادی بنا بر این است که حدود 3 الی 5 سال دانشجویان جهادگر در یک منطقه خاص حضور یابند و تا برچیدن چهره فقر و محرومیت در آن عرصه بمانند.

,

 

,

مسؤول بسیج دانشجویی استان کردستان تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب را از دیگر اهداف اردوهای جهادی دانست و ابراز داشت: 70 درصد هدف این اردوها همین موضوع تربیت نیروی انسانی مومن و انقلابی است. وی افزود: هدف دیگر این اردوها آشنایی دانشجویان با مناطق محروم است و دانشجویانی که در این مناطق حضور می‌یابند و رُخ زرد محرومان را می‌بینند قدر وضع موجود خود را بیشتر می‌دانند و نسبت به قشر محروم احساس مسؤولیت بیشتری پیدا می کنند و چون در آینده ممکن است یکی از مدیران استان همین دانشجوها باشند، این احساس مسؤولیت برای خدمت رسانی بیشتر کارساز خواهد بود.

,

 

,

, ,

 

,

رستمی هدف دیگر برگزاری اردوهای جهادی را دلگرم شدن مردم روستاها با حضور دانشجویان جهادگر عنوان کرد و گفت: باتوجه به شرایط فعلی کشور، حضور این دانشجویان موجب ترزیق روحیه امید و نشاط به مردم مناطق محروم خواهد شد.

,

 

,

وی ایجاد دلگرمی در بین محرومان و مطالبه‌گری از مسؤولین را از اهداف برجسته اردوهای جهادی دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان جهاد گر صدای مردم محروم را به گوش مسؤولین می‌رسانند.

,

 

,

مسؤول بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان کرد: اردوهای جهادی امسال در قالب رزمایش خدمات رسانی محمد رسول‌الله (2) از 9 تا 29 شهریور در سراسر کشور حضور می‌یابند و 7 هزار گروه جهادی از سراسر کشور به مناطق محروم اعزام شده که سهم کردستان 275 گروه و سهم بسیج دانشجویی استان 37 گروه است.

,

 

,

وی افزود: امروز دانشجویان جهادگر سه شهرستان سنندج، قروه و مریوان به مناطق محروم اعزام شدند  و 14 شهریور نیز دانشجویان سایر شهرستان‌ها اعزام خواهند شد و در طول 10 روز حضور خود در مناطق محروم خدمات فرهنگی، آموزشی، درمانی، عمرانی و دامپزشکی به مردم ارائه خواهند داد.

,

 

,

رستمی عنوان کرد: از روسای دانشگاه های استان انتظار داریم که از نزدیک فعالیت های دانشجویان جهادگر را ببینند تا هم مایه دلگرمی آنان شوند و هم صدای محرمان را بشنوند.

,

 

,

, ,

 

,

مسیر اردوهای جهادی مسیر رشد است

, مسیر اردوهای جهادی مسیر رشد است, مسیر اردوهای جهادی مسیر رشد است,

 

,

حجت‌الاسلام علیرضا باباشاهی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان هم گفت: مسیر اردوهای جهادی مسیر رشد است و بسیاری از شهدای تأثیرگذار انقلاب اسلامی از جنس دانشگاه بودند.

,

 

,

وی خدمت به محرومان را یک تکلیف الهی عنوان کرد و گفت: دانشجویان جهادگر این تکلیف را به خوبی انجام می‌دهند.

,

 

,

باباشاهی امنیت کنونی را حاصل رنج و زحمت گذشتگان دانست و بیان کرد: شاید امروز این امنیت از سوی نسل کنونی احساس نشود اما در واقع امنیت ایران زبانزد دنیا است.

,

 

,

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کردستان بیان کرد: این امنیت باید پایدار شود و همین خدمت به محرومان و ایجاد رضایتمندی در بین آنان یکی از راه‌های پایدار کردن امنیت است.

,

 

,

وی ادامه داد: کار برای خدا ماندگار است و فعالیت اردوهای جهادی هم باید از سر اخلاص باشد و خدا را ناظر و شاهد بر کار خود ببینند.

,

 

,

باباشاهی با بیان اینکه اردوهای جهادی یک کار ارزشی و جهادی است، عنوان کرد: دانشجویان جهادگر باید با دید انسانیت به محرومان نگاه کنند و دین، مذهب، نژاد و رنگ پوست برایشان مهم نباشد و آنوقت است که کارهای آنان مورد رضایت خدا واقع می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه