اخبار داغ

نادر قاضی‌پور در گفتگو با دانا خبر داد:

ادامه بازداشت برخی متخلفان واردات خودرو/ خودرو با دلار 4 هزار تومانی ساخته می شود با دلار 12 هزار تومانی به فروش می رسد/ دیگر نیازی به قیمت گذاری جدید خودرو نیست

ادامه بازداشت برخی متخلفان واردات خودرو/ خودرو با دلار 4 هزار تومانی ساخته می شود با دلار 12 هزار تومانی به فروش می رسد/ دیگر نیازی به قیمت گذاری جدید خودرو نیست
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تعداد زیادی خودرو ساخته شده است اما تنها سنسور ایربگ ندارند که خوشبختانه هفته گذشته این بار از گمرک تخلیه شد و این بار خارج از نوبت تخلیه شد؛ حدود 40 هزار خودرو به خاطر سنسور ایربگ خوابیده بود.
[

نادر قاضی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص آخرین وضعیت پرونده واردات غیر قانونی خودرو و عاملین این اتفاق اظهار داشت: چندین جلسه از سوی کمیسیون صنایع با وزیر صنعت تشکیل شد که شریعتمداری به همراه خودروسازان و معاونین این وزارت خانه پاسخ هایی داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه بحث های زیادی درباره نحوه واردات این خودرو ها شده است عنوان کرد: گزارش واردات غیر قانونی خودرو در کمیسیون صنایع تهیه شده و آقای شریعتمداری همکاری های زیادی داشته و تمام اسناد و مدارک را در اختیار کمیسیون قرارداده است اما هنوز نحوه ثبت سفارشات خودرو مشخص نشده است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن اشاره به اینکه تعداد زیادی در مساله واردات خودرو دستگیر شده اند عنوان کرد: عده ای هنوز بازداشت هستند و قوه قضاییه در حال بررسی اسنادی است که ارائه شده و به زودی کیفرخواست برای این افراد صادر می شود.

,

قاضی پور در خصوص افزایش قیمت خودروهای داخلی مانند پراید گفت: تعداد زیادی خودرو ساخته شده است اما تنها سنسور ایربگ ندارند که خوشبختانه هفته گذشته این بار از گمرک تخلیه شد و این بار خارج از نوبت تخلیه شد؛ حدود 40 هزار خودرو به خاطر سنسور ایربگ خوابیده بود.

,

وی در ادامه عنوان کرد: قرار نیست بعد از از تأمین قطعه خودروها قیمت خودروها باز هم گران شود و باید خودروهای جدید به همان قیمت قبلی فروخته شوند و نیازی به قیمت گذاری جدید خودرو بعد از افزایش قیمت دلار نیست چرا که این قطعات با قیمت قبلی دلار وارد کشور شده اند.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه قرار نیست خودرو با دلار 4 هزار تومانی ساخته شود اما به قیمت دلار 12 هزار تومانی به فروش برسد عنوان کرد: طی جلسات زیادی که با خودرو سازان داشتیم بعد از آنکه با فشار کمیسیون قیمت میلگرد، ورق و .. .کاهش پیدا کرد، دیگر بهانه ای برای خودروسازان برای افزایش قیمت خودرو وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه