اخبار داغ

در طی سه مرحله صورت می‌گیرد؛

رزمایش عاشورایی اقتدار سپاهیان محمدرسول‌الله 2 در اسدآباد

رزمایش عاشورایی اقتدار سپاهیان محمدرسول‌الله 2 در اسدآباد
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از برگزاری رزمایش عاشورایی اقتدار سپاهیان محمدرسول‌الله 2 در طی سه مرحله در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع؛ با اشاره به اینکه رزمایش عاشورای اقتدار رزمایشی است که بعداز کسب توفقیات نظام جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت، در حال اجراست، گفت: این رزمایش با هدف مقابله با هجمه دشمن و نمایش اقتدار نیروهای بسیجی و سپاهی انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع؛ ,

 

,

وی با اشاره به سه ضلع دشمنان ایران اسلامی، گفت: امروز با توجه به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی قطعا" منافع دشمنان نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به خطر می افتد و آنان را با چالش مواجه می‌کند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امروز دشمنان از طریق گروهکهای ترویستی با تشکیل کارگروه‌های مختلف دنبال این هستند که ایران به چالش بکشانند چرا که خود به چالش کشیده شده اند.

,

 

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جنگ اقتصادی، گفت: همانطور که رهبری فرمودند کا در مقابله با دشمنان در جنگ امنیتی، فرهنگی و دفاعی پیروز شدیم و آنان چون نتوانستند در این عرصه ها ما را شکست دهند، به جنگ اقتصادی پرداختند.

,

 

,

مرادی گفت: سپاه و بسیج در نظام جمهوری اسلامی در راستای هجمه های دشمن بر آن شد تا بار دیگر با ایجاد انگیزه و نمایش اتحاد و اقتدار و توانمندی ها رزمایشی را با عنوان عاشورایی اقتدار به نمایش بگذارد.

,

 

,

وی گفت: امروز ما با نمایش رزمایش دفاعی، امنیتی، خدماتی و محرومیت زدایی تمام ارکان نظام را به کار می‌گیریم و وحدت و همدلی را به نمایش خواهیم گذاشت.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: همانند سراسر کشور استان همدان به تبع شهرستان اسدآباد هم در برگزاری این رزمایش برنامه ای را دارد که از 17 شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

,

 

,

وی گفت: رزمایش عاشورایی اقتدار در اسدآباد در سه مرحله از 17 شهریور تا 5 الی 6 شهریور و تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت.

,

 

,

مرادی افزود: در مرحله اول نمایش اقتدار و شکوه در قالب پیاده روی گردانهای بیت المقدس خواهد بود که از ناحیه سپاه آغاز و مسیرهای میدان سیدجمال الدین اسدآبادی، خیابان امام، میدان امام، خیبان فرهنگ، میدان غدیر، خیابان جانبازان به سمت میدان بار خواهد بود.

,

 

,

وی گفت: در رزمایش مرحله اول که به صورت پیاده روی و 24 ساعت زمان دارد، 400 نفر از بسجیان و نیروهای سپاه با لباس رزم مسیری را پیاده روی و در بهمن دره که به عنوان قرارگاه ایجاد شده حضور خواهند داشت و کلاسهای اموزشی، تاکتیکی و صبحگاه مشترک برگزار می شود.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: در رژه خودرویی نظامی، نیروی انتظامی و سپاه همکاری خواهد داشت و اقتدار امکانات دفاعی را به نمایش خواهند گذاشت.

,

 

,

وی در ادامه گفت: در مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی محمدرسول الله 2، گروههای جهادی در مناطق محروم حاضر و به مردم خدمات رایگان ارائه می دهند که برای اجرای این برنامه نیز محله پشت بیمارستان امیرالمؤمنین(عج) قدیم در نظر گرفته شده است.

,

 

,

مرادی گفت: حدود 25 گروه جهادی 13 نفر در راستای کارهای خدماتی، بصیرتی، سرکشی از خانواده های بی بضاعت و شهدا اقدام خواهند کرد.

,

 

,

وی یادآور شد: این مرحله هم در طی دو روز انجام خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین به مرحل سوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 اشاره کرد و گفت: در مرحله سوم که در مرکز استان انجام میشود، حدود 20 هزار نفر از بسیجیان حضور خواهند داشت و اقتدار بسیح را به نمایش خواهند گذاشت که البته در این زمینه سهم اسدآباد حدود 2 هزار نفر بسیجی است.

,

 

,

وی گفت: حدود 2 هزار نفر بسیجی به صورت منسجم  در روز 5 مهرماه در مرکز استان حضور خواهند داشت.

,

 

,

مرادی گفت: از اهداف مهم مرحله سوم رزمایش ایجاد وحدت و همدلی نیروهای مردمی و یأس و ناامیدی در دل  دشمن و البته گستردگی این کار در فضای مجازی است.

,

 

,

وی گفت: در این رزمایش نقش خواهران نیز در گروههای جهادی در سطح شهر و روستا دیده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه