اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان اعلام کرد؛

رفع مشکلات مشترکین با سامانه 1523/دریافت 1800 مورد گزارش مردمی در 4 ماهه نخست سال

رفع مشکلات مشترکین با سامانه 1523/دریافت 1800 مورد گزارش مردمی در 4 ماهه نخست سال
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ سامانه 1523 را یاری گر مشترکین روستایی دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 1800 مورد گزارش مردمی از سوی این پیام رسان دریافت و رسیدگی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی هاشمی در گفتگو با خبرنگار نافع، با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی مرکز جامع تماس و پیشخوان غیر حضوری شرکت آب و فاضلاب روستایی؛گفت:این مرکز با هدف افزایش رضایتمندی مشترکین،جلوگیری ازترددهای غیر حضوری،جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینه های مشتری و شرکت وتوجه به خدمات غیر حضوری طراحی شده است.
وی با بیان اینکه این مرکز در حقیقت ایجاد کننده کانال ارتباطی واحد است؛اظهار کرد:پیش از راه اندازی سامانه 1523؛ مشترکین مجبور بودند به منظور انتقال مشکلات به صورت حضوری به همکاران ما مراجعه کنند که در حال حاضراین مشکل مرتفع شده است.
هاشمی با اذعان به اینکه در حال حاضر سامانه مذکور برای روستاهای تمام شهرستانهای استان فعال شده است؛عنوان کرد:مشترکین میتوانند ازطریق مرکز جامع تماس و پیشخوان غیر حضوری،گزارش نشتی و قطعی آب، بهره برداری ازانشعابات غیر مجاز،مشکلات تاسیسات،افت فشار آب،فاضلاب، افزایش کلر زنی وگل آلود بودن آب را به مرکز گزارش وحداقل ظرف 3 ساعت، حداکثر ظرف یک روزپس از اعلام حادثه مشکل را از طریق پیمانکاران ما مرتفع نمایند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون،1800 مورد گزارش مردمی بدون تکرار توسط سامانه 1523 دریافت و رسیدگی شده است،گفت:روستاهای شهرستان همدان و پس از آن رزن بیشترین تعداد تماس را با مرکز داشته اند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان با بیان اینکه این سامانه از اسفند ماه سال 95 به طور رسمی شروع به فعالیت نمود،خاطرنشان کرد:مشترکین روستایی می توانند ضمن انتقال مشکلات خود خدمات شرکت را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.
وی توضیح داد: براساس طرح مذکور؛برای هرشهرستان دو پیمانکار با تیم عملیاتی در نظر گرفته شده که حداقل ظرف 3 ساعت مشکلات را مرتفع می نمایند.
وی عنوان کرد:درحال حاضر سامانه 1523 تا ساعت 20 هرشب فعال می باشد، اما در ادامه؛ مشترکین فعالیت 24 ساعته مرکز را شاهد خواهند بود.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه