اخبار داغ

بی‌خیالی نمایندگان مجلس از غرق شدن مردم زیر بار فشار سخت اقتصادی!

بی‌خیالی نمایندگان مجلس از غرق شدن مردم زیر بار فشار سخت اقتصادی!
نمایندگان مردم، لطفا بصورت شفاف از عملکرد خویش در جهت کاستن بار مشکلات مردم بگوئید، بصورت شفاف به مردم توضیح دهید که نقش شماها در بهبود وضعیت اقتصادی مردم در این روزهای سخت در چه حدی بوده که اینک خسته شده و می خواهید چند صباحی استراحت کنید؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز در بسیاری از سایتها و فضای مجازی سخن از تعطیلات دوهفته ای نمایندگان مجلس شده بود، واقعا باید به نمایندگان بابت این همه بی خیالی نسبت به خفگی مردم زیر فشار گرانی و تورم تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،, .,

 

,

اینک با  نمایندگانی که مشروعیتشان از رای مردم است، و در این شرایط سخت اقتصادی می بایست پای کار باشند و مردم را تنها نگذارند چند نکته را می خواهم بیان کنم:

,

 

,

آیا در این وضعیت قرمز اقتصادی که اینک بر جامعه مستولی شده است و بصورت مستقیم معیشت مردم را هدف قرار داده، رفتن به مرخصی دوهفته ای شماها وکیلان مردم  در کدام عقل و منطق می گنجد؟!

, !,

 

,

مگر نه اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاهها هستیم؛ حالا پوشک نوزادان پیشکش، اما متاسفانه سبد خرید لوازم التحریر خانواده ها هم در معرض تهدید جدی قرار گرفته آیا رواست که شماها اینک در این ایام دشوار اقتصادی، مردم را تنها بگذارید و به مرخصی سالیانه بروید؟!

, !,

 

,

به کجای این سرزمین می خواهید شتابان سفر کنید، در حالیکه در این روزها اقشار آسیب پذیر جامعه حتی در تهیه نان خشک روزانه مورد نیاز خود مانده اند!

, !,

 

,

نمایندگان مردم، لطفا بصورت شفاف از عملکرد خویش در جهت کاستن بار مشکلات مردم بگوئید،  بصورت شفاف به مردم توضیح دهید که نقش شماها در بهبود وضعیت اقتصادی مردم در این روزهای سخت در چه حدی بوده که اینک خسته شده و می خواهید چند صباحی استراحت کنید؟!

, !,

 

,

آیا واقعا به این آسانی می توانید استراحت کنید؟!. در این تعطیلات تابستانی اگر احیانا به قصد سپرده گذاری برای رای دوره بعد انتخابات به میان مردم رفتید چه توضیحی برای موکلان خود دارید؟!. از کدام عملکرد خود می خواهید دفاع کنید؟!

, !,

 

,

بگذارید خودمانی تر با هم صحبت کنیم، لطفا خدای ناخواسته مردم را کم هوش سیاسی نپندارید، زیرا که مردمان فهیم ایران اسلامی آنقدر شعور بالای سیاسی دارند که به درستی و عادلانه عملکرد شماها را قضاوت کنند، اما اگر در مقابل برخی اعمال پوپولیستی شماها سکوت کرده اند، تنها دلیلش فرهنگ بالا و معرفت سیاسی آنان است.

, .,

 

,

اما اینک شماها فارغ از حل مشکلات معیشتی مردم دوهفته را برای گذران تعطیلات خویش انتخاب کرده اید که در این دوهفته استراحت را بر حضور در مجلس ترجیح داده اند، اما در کدام شرایط اقتصادی؟

,

 

,

گویا نمایندگان پنبه بزرگی بر گوش خود نهاده اند تا صدای خرد شدن استخوانهای مردم را زیر فشار اقتصادی بیسابقه نشنوند! زیرا اگر این صداها به گوششان می رسید قطعا گزینه رفتن به تعطیلات تابستانی را برای خویش انتخاب نمی کردند!

, !,

 

,

شاید بزرگترین دستاورد خود را فراخواندن رئیس جمهور به مجلس بدانید؛ اما آیا این فراخوان کاملا سیاسی و تبلیغاتی شماها چه نتیجه مثبتی از نظر اقتصادی  برای مردم داشت؟! غیر از اینکه میزان تورم موجود در جامعه را تشدید نمود.

,

 

,

پس لطفا بجای رفتن به تعطیلات و تبلیغات، صدای به نفس افتادن اقشار آسیب پذیر جامعه را زیر بار گرانی های سرسام آور بشنوید که شاید این بهترین تبلیغات انتخاباتی برایتان باشد و از آن بهتر جواب بگیرید!

, !,

 

,

نویسنده: محمد قادرمرزی - روزنامه نگار

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه