اخبار داغ

جزئیات انهدام تیم 6 نفره پژاک در کُردستان از زبان فرمانده سپاه بیت المقدس

جزئیات انهدام تیم 6 نفره پژاک در کُردستان از زبان فرمانده سپاه بیت المقدس
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشریح جزئیات انهدام تیم 6 نفره پژاک در کامیاران گفت: در این درگیری ۶ پژاکی کشته شدند و تعقیب گروهک های ضد انقلاب همچنان به‌صورت مداوم ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سردار محمد حسین رجبی در جمع خبرنگاران گفت: یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیرماه سال‌جاری به پایگاه "دری" واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر جمعه شانزدهم شهریور، در یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان بیت‌المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

وی افزود: در جریان این درگیری توسط نیروهای سپاه کردستان 6 تروریست به‌ هلاکت رسیدند، تعدادی نیز مجروح و متواری شدند و از این تیم مسلح "سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی" ضبط شده است.

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان درباره چگونگی رصدکردن تحرکات گروه‌های تروریستی که برای انجام اقدامات تروریستی در کردستان برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: نیروهای سپاه کردستان در تعقیب این تیم تروریستی بودند، آنها را پیدا کردیم و این کار را همچنان ادامه می‌دهیم.

,

سردار رجبی افزود: عملیات نیروهای سپاه کردستان به نام "حیدر کرار" است و تعقیب تروریست‌ها نیز همچنان به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

,

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: حامیان امنیت و آسایش در مرزهای کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهک‌های ضدانقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را سخت پاسخ خواهند داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه