اخبار داغ

مدیرکل امور مالیاتی استان خبر داد؛

افزایش ۳۳ درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان‌غربی

افزایش ۳۳ درصدی عوارض پرداختی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های آذربایجان‌غربی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: در ۵ ماهه گذشته بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال از درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده وصولی استان در اختیار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گذاشته شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳٫۵ درصد رشد دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یعقوب مزرعه‌لی صبح امروز در گفت‌وگو‌ با خبرنگاران، اظهار داشت: درآمد مالیات بر ارزش افزوده جزو درآمدهای پایدار و قابل اتکای شهرداری و دهیاری ها و یکی از جلوه های بازگشت مستقیم منافع مالیاتی پرداختی مردم به خودآن‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه در ۵ ماه نخست سال جاری بیش از ۸۵۰ میلیارد ریال از محل ۳ درصد عوارض ارزش افزوده به ۴۵ شهرداری و ۱۹۷۹ دهیاری استان پرداخت شده، گفت: این مبالغ هر ماه به طور مستمر به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های مذکور واریز می‌شود بنابراین درآمدی پایدار و قابل اتکا برای پیشبرد طرح‌های عمران شهری و روستایی است.

,

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: سهم ۴۵ شهرداری استان از مبالغ واریزی ۵ ماهه ۵۸۰ میلیارد ریال و سهم  ۱۹۷۹ دهیاری نیز ۲۷۰ میلیارد ریال بوده است.

,

وی، با اشاره به اینکه در کل سال ۱۳۹۶ ، یک هزار و ۹۱۵ میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان پرداخت شده، پیش بینی کرد کل واریزی امسال از ۲ هزار  میلیارد ریال تجاوز کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه