اخبار داغ

رامین حسین پناهی اعدام شد

رامین حسین پناهی اعدام شد
وکیل مدافع رامین حسین پناهی از اجرای حکم اعدام موکلش در روز جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  کُردتودی، حکم اعدام سه نفر از اعضای گروهک های معاند نظام که با انجام اقدامات نظامی و مسلحانه در غرب کشور موجبات ناامنی و داغدار شدن برخی خانواده‌ها را فراهم آورده بودند، اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

این حکم پس از سیر مراحل قضائی پرونده و با حضور وکیل مدافع متهمین، به دلایل مستند عضویت در گروهک ضدانقلاب، درگیری مسلحانه و مشارکت در اقدام مسلحانه و شهادت تعدادی از شهروندان به تائید دیوان عالی کشور رسیده بود.

,

 

,

زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی این سه نفری هستند که امروز اعدام شدند.

,

 

,

 حسین احمدی نیاز وکیل مدافع رامین حسین پناهی، در این باره اظهار کرد: ما وکلای آقای رامین پناهی هیچ گونه اطلاعی نداریم اما از منابع موثق اطلاع دادند که حکم اجرا شده است.

,

 

,

رامین حسین پناهی در تاریخ ۱۳۹۶/۴/۲  در شهر سنندج دستگیر و در شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به اتهام بغی به اعدام محکوم شد. رای پرونده حسین‌پناهی در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور تایید شده است.

,

 

,

رامین حسین پناهی تیر ماه سال گذشته قبل از انجام یک عملیات مسلحانه در سنندج توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. او عضو گروهک منحله کومله است.

,

 

,

 

,

 

,

از جمله اقدامات زانیار و لقمان مرادی ترور و شهادت 4 نفر از شهروندان از جمله فرزند امام جمعه مریوان با هدف ایجاد تفرقه و اختلافات مذهبی، با هدایت و دستور مستقیم سرویس اطلاعاتی بیگانه بوده است.

,

 

,

فعالیت به نفع گروهک تجزیه طلب، عزیمت به همراه تیم مسلح با هدف انجام بمب‌گذاری و اقدامات خرابکارانه و ترور شهروندان کُرد در روز قدس سال گذشته، درگیری مسلحانه با نیروهای نظامی در 2 تیرماه 1396 از جمله اقدامات رامین حسین پناهی، فرد محکوم به اعدام دیگر بوده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه