اخبار داغ

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی

رانت تعدادی در دولت، مصداق فساد اقتصادی است/قوه قضائیه باید با این موارد برخورد کند

رانت تعدادی در دولت، مصداق فساد اقتصادی است/قوه قضائیه باید با این موارد برخورد کند
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: رانت تعدادی در دولت، مصداق فساد اقتصادی است؛ قوه قضائیه باید با این موارد برخورد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، در خصوص افشای رانت‌های صورت گرفته توسط برخی افراد وابسته به حزب کارگزاران، اظهار کرد: تعدادی در دولت‌ها هستند که نگاه انفرادی به زندگی و اداره کشور دارند، برهمین مبنا این افراد حتی می‌خواهند به صورت نامشروع و غیرقانونی از امکانات دولت و ملت بهره ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی با تأکید بر اینکه هر از گاهی مواردی از این دست کشف می‌شود، با اشاره به افشای رانت‌های صوت گرفته در شرکت‌هایی همچون «رشت الکتریک» و «عمران کرمان»، گفت: قوه قضائیه باید با این موارد برخورد کند و به طور قطع با اطلاع از این موضوع به دادستان مربوطه در این خصوص دستورات لازم داده خواهد شد.

,

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این نوع رانت‌ها مصداق فساد اقتصادی است و هیچ تفاوتی با مفسدانی که اکنون با آنها برخورد می شود، ندارد و بدتر از آن موارد است.

,

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم در این خصوص برخورد جدی با مفسدان صورت گیرد، افزود: مجلس نیز در این خصوص تذکراتی داشته و نامه‌های رسیده را اعلام می‌کند؛ مجلس به طور جد پیگیر این موضوع است.

,

پورمختار با بیان اینکه باید با مفسدان بدون مماشات برخورد شود، تصریح کرد: دولت نیز باید بدون مماشات در این خصوص اقدام کرده و دقت نظر کافی و لازم را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه