اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

کارنامه سیاه اصلاح‌طلبان در شورای شهر/ از انحلال شورا تا فساد جنسی در شورای شهر اصلاح‌طلب!

کارنامه سیاه اصلاح‌طلبان در شورای شهر/ از انحلال شورا تا فساد جنسی در شورای شهر اصلاح‌طلب!
ضعیف‌ترین و البته عجیب‌ترین کارنامه فعالیت در شوراهای شهر را می‌توان کارنامه جریان اصلاحات دانست، کارنامه‌ای که در آن مواردی چون انحلال شورا، فساد اقتصادی و فساد جنسی به چشم می‌خورد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضعیف‌ترین و البته عجیب‌ترین کارنامه فعالیت در شوراهای شهر را می‌توان کارنامه جریان اصلاحات دانست، کارنامه‌ای که در آن مواردی چون انحلال شورا، فساد اقتصادی و فساد جنسی به چشم می‌خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اولین عملکرد ضعیف اصلاح‌طلبان در شوراهای شهر را می‌توان انحلال شورای اول شهر تهران دانست که تمام اعضای آن را اصلاح‌طلبان تشکیل می‌دادند. شورای شهر اول بین دو طیف اصلاح طلب کارگزاران و مشارکت تقسیم شده بود به این نحو که عبدالله نوری رهبر کارگزارانی‌های شورا و سعید حجاریان رهبر مشارکتی‌های آن را برعهده داشتند و اختلافات اعضای این شورا بر سر انتخاب شهردار موجب شد تا اولین دوره شورای شهر تهران پایان دوران مدیریت خود را نبینید و زودتر از موعد کار آن به انحلال کشیده شود.

,

در ابتدا قرار بود دانش آشتیانی که نزدیک به گروه مشارکتی‌های شورا بود به عنوان شهردار تهران انتخاب شود اما پس از انتشار اخباری در این خصوص عبدالله نوری در اعتراض به این انتخاب تهدید به استعفا کرد و در پی این اقدام نوری اعضای شورا با ریش سفیدی سران اصلاحات گرد هم آمدند و برآن شدند تا بهزاد نبوی را به عنوان شهردار تهران انتخاب کنند اما نبوی از پذیرش این مسئولیت استنکاف کرد و مرتضی الویری با کسب 15 رای شهردار تهران شد.

,

نقل قولی از الویری وجود دارد که درباره آن روزها گفته است: برخی از اعضای شورای شهر بر این باور بودند که بایستی در کارهای اجرایی هم دخالت داشته باشند و حوزه ‌کار خود را فراتر از یک عضو شورا و کارهای تقنینی آن می‌دانستند. به عنوان مثال انتظار داشتند در عزل و نصب شهرداران مناطق و مدیران شهری شهردار طبق نظر آنها عمل شود و یا حداقل از آنها مشورت بگیرد و یا برخی اوقات مصوباتی را مطرح و تصویب می‌کردند که با نوع کار اجرایی شهرداری و فعالیت شهردار سازگاری نداشت.

,

الویری اما پس از 3 سال به دلیل همین اختلافات و کشاکش‌ها و پس از کش و قوس بسیار از سمت خود استعفا داد و پس از الویری، ملک‌مدنی شهردار تهران شد. پس از انتخاب ملک مدنی به سمت شهرداری تهران طیف مشارکتی‌های شورا انتقادات تندی را علیه وی مطرح کردند و در مقابل هم کارگزارانی‌ها از شهردار تهران دفاع می‌کردند و این یعنی درگیری‌های شورای شهر تهران بر سر شهردار پایانی نداشت.

,

درگیری‌های بین اعضای شورا به حدی بالا گرفت که کار آن‌ها به کار به شورای حل اختلاف، وزارت کشور، دفتر رئیس‌جمهور و نمایندگان سه قوه رسید، نهایتا ریشسفیدیها و پیگیریهای مسئولان مختلف به جایی نرسید و شورای شهر تمام اصلاحطلب تهران منحل شد.

, , , , ,

دستگیری عضو اصلاح‌طلب شورای مشهد در پارتی مختلط

, دستگیری عضو اصلاح‌طلب شورای مشهد در پارتی مختلط,

پس از برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر در سال 96، رسانه‌ها از پیروزی قاطع لیست امید( اصلاح‌طلبان) در مشهد خبر دادند و این در حالی است که یک سال بعد رسانه‌ها از دستگیری یک عضو شورای شهر مشهد در پارتی مختلط سخن گفتند.

,

اواخر فروردین ماه سال جاری بود که رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر از دستگیری یک عضو شورای شهر مشهد دادند.

,

اخبار حاکی از آن بود که این عضو شورای شهر در یک پارتی مختلط دستگیر شده است، اما مهرداد قربانی وکیل دادگستری و وکیل امیر شهلا عضو شورای شهر مشهد ماجرای بازداشت موکلش را اینگونه روایت می‌کند: امیر شهلا جمعه ۳۱ فروردین ساعت 11 صبح در تهران به دفتر من آمدند تا وکلاتشان را برعهده بگیرم. ایشان در خصوص بازداشت نخست خود توضیح دادند که برای کاری به دفتر یکی از دوستانشان که کارگزار بورس است رفته بودند تا برای ایشان سهام بخرند. طبق گفته های آقای شهلا، در آن دفتر دو نفر از خانم های همکار آن آقا بودند. آقای شهلا به محض ورود تصمیم به خروج از دفتر می‌گیرد که ناگهان در شکسته می شود و عده ای داخل شده و با چشم بند ایشان را خارج می کنند. پس از آن از آقای شهلا خواسته می شود که از حضور در شورای شهر مشهد انصراف دهد.

,

این در حالی است که آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در خصوص بازداشت این عضو شورای شهر مشهد می‌گوید:  این فرد که به همراه جمعی از زنان و مردان بدپوشش در یک پارتی شبانه در یکی از باغات اطراف مشهد حاضر شده بود دستگیر شده و در این محل انواع بطری‌ها و مشروبات الکلی کشف و ضبط شده و وی فعلاٌ با قرار ضمانت آزاد است، اما به معنای بی‌گناهی او نبوده و نیست و در جلسات دادگاه به تخلفات وی و دیگر کسانی در این پارتی شبانه حاضر بودند رسیدگی شده و طبق قانون با این متخلفان برخورد خواهد شد.

, .,

فساد جنسی اعضای شورای شهر بابل

, فساد جنسی اعضای شورای شهر بابل,

به گزارش دانا؛ هفته گذشته رسانه‌ها از بازداشت ‌5 عضو شورای شهر بابل به علت تخلفات اقتصادی خبر دادند. نخستین جلسه رسیدگی به موارد مطروحه اعضای شورا همان روز در یکی از شعب دادگاه کیفری استان مازندران برگزار شد. دو عنوان اتهامی برای این 5 عضو شورای شهر بابل وجود دارد.

,

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل «فساد جنسی» را به عنوان اتهام اعضای بازداشت شده شورای شهر بابل اعلام کرد و گفت: "این افراد در شورای شهر با همکاری برخی از افراد در بیرون، گردن کلفتی کردند، زنی را در این رابطه به فحشا کشاندند و دام پهن کردند، پول‌های کلانی برای حذف فیلم‌های غیراخلاقی خود رشوه دادند"

,

امام جمعه بابل افزود: "اعضای شورا به هم رحم نکردند.یکی ٣٧٠ میلیون، یکی ۴۵٠ میلیون تومان و یکی دیگر یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای محو فیلم هزینه داد."

, .,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه