اخبار داغ

نماینده تبریز، ‌آذرشهر و اسکو در گفت‌وگو با آناج؛

پوری‌حسینی باید به‌خاطر واگذاری ماشین‌سازی تبریز به نااهل پاسخگو باشد/ رئیس‌جمهور نمایندگان استان را سر کار گذاشت!

پوری‌حسینی باید به‌خاطر واگذاری ماشین‌سازی تبریز به نااهل پاسخگو باشد/ رئیس‌جمهور نمایندگان استان را سر کار گذاشت!
بیگی با انتقاد از واگذاری کارخانه ماشین‌سازی تبریز به فردی فاقد اهلیت خواهان پاسخگویی رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج ،  احمدعلیرضا بیگی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از کارخانه ماشین‌سازی تبریز نیازمند تصویب در صحن علنی مجلس است، ابراز داشت: آنچه در طول سال‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم اختصاصی‌ سازی بوده است نه خصوصی‌سازی!

وی با انتقاد از عملکرد پوری‌حسینی، رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور، خاطرنشان ساخت: در جلسات مختلف معاون وزیر اقتصاد اطمینان کامل می‌داد در بحث واگذاری اهلیت خریدار احراز گردد تا آینده‌ی این مجموعه تحت الشعاع قرار نگیرد اما در عمل این اتفاق رخ نداد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه اصلِ گله‌مندی ما از رئیس‌جمهور است، عنوان کرد: پیش‌تر مجمع نمایندگان استان طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار واگذاری ماشین‌سازی به شستا شد و آقای روحانی به‌جای اینکه به وزارت اقتصاد دستور دهند، به وزارت کار در این باره نامه زدند.

وی افزود: بعداً مشخص شد آقایان نمایندگان ملت را سر کار گذاشته‌اند و علی‌رغم رضایت وزارت کار، وزارت اقتصاد و رئیس‌جمهور نسبت به این درخواست نظر مساعدی ندارند، در آخر نیز آنچه شد که نباید می‌شد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه برای دولت سرنوشت کارخانه‌ ماشین‌سازی تبریز مهم نبود، متذکر شد: در دو واگذاری اخیر کارخانه ماشین‌سازی دیدیم که خریداران با نگاه سوداگرایانه‌ای به 8 هکتار زمین ائل‌گلی و 110 هکتار زمین ماشین‌سازی چشم دوخته‌اند.

گفتنی است؛ میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی زاده‌ی تبریز است و در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم رئیس ستاد انتخابات حجت‌الاسلام روحانی در آذربایجان‌شرقی بود.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه