اخبار داغ

کلنگ زنی احداث خانه محروم در روستای حسینی دهگلان/ ۶۰ واحد مسکونی برای افراد بی بضاعت در شهرستان احداث می شود

کلنگ زنی احداث خانه محروم در روستای حسینی دهگلان/ ۶۰ واحد مسکونی برای افراد بی بضاعت در شهرستان احداث می شود
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان از کلنگ زنی و احداث 60 خانه محروم در شهرستان دهگلان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با حضور نماینده دو شهرستان قروه و دهگلان و مسئولان شهرستان دهگلان کلنگ زنی یک واحد مسکونی خانه محروم در روستای حسینی  بخش مرکزی شهرستان دهگلان به صورت نمادین به زمین زده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


 در مراسم کلنک زنی این خانه محروم محمد امانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان اظهارداشت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها و مناطق جنگ زده شهری بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و رسالت سپاه و بسج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقراز چهره محرومان جامعه است.

,
,

 

,


امانی در ادامه با اشاره به اینکه امروزه دغدغه رهبری نظام، و بسیج رفع موانع و مشکلات مردم است افزود: بسیج سازندگی همیشه در مسیر عزت و پیشرفت نظام گام برداشته و لحظه ای دراین راستا کوتاهی ننموده است.

,
,

 

,


 امانی افزود: محرومان ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی اند و تلاش در راستای زدودن فقر از چهره این افراد هدف اصلی تشکیل بسیج سازندگی است.

,
,

 

,


وی گفت: تعداد 60  واحد مسکونی خانه محروم با زیر بنای 50 متر مربع به شهرستان اختصاص یافته که با مشارکت کمیته امداد امام (ره) و بسیج سازندگی سپاه دهگلان برای خانوارهای محروم احداث خواهند شد.

,
,

 

,


 وی در ادامه گفت: این واحد مسکونی به صورت نمادین و با حضور مسئولان کلنگ زنی می شود و برای ساخت هر واحد 30 میلیون تومان توسط کمیته امداد امام (ره) و 5 میلیون تومان هم توسط بسیج سازندگی سپاه هزینه ساخت می شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه