اخبار داغ

کردستان با 110 واحد آموزشی تخریبی و 1500 واحد غیراستاندارد رتبه دهم علمی کشور را دارد!

کردستان با 110 واحد آموزشی تخریبی و 1500 واحد غیراستاندارد رتبه دهم علمی کشور را دارد!
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش، کردستان با 110 واحد آموزشی تخریبی، 900 واحد نیازمند تعمیرات اساسی و 800 واحد غیر استاندارد رتبه علمی‌اش، شش پله صعود داشته و از 16 به 10 رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، محمدرشید قربانی این موضوع را در مراسم سومین جشن بزرگ تلاش که در مجتمع امام خمینی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان برگزار شد عنوان کرده است و گویا منظور ایشان این بوده که با مدارس تخریبی هم می توان ارتقاء علمی داشت و ترقی کرد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

اما آیا آقای مدیرکل از خود نمی پرسند که چگونه فرزندان مردم را در این واحدهای تخریبی و بدون استاندارد، می‌نشانند؟! آیا این آمار بیانگر این مسئله نیست که مدیریت آموزش و پرورش استان در حال و گذشته ضعیف عمل کرده؟! یا اینکه زلزله‌ای در کردستان آمده و ما خبر نداشته‌ایم که این واحدهای اموزش تخریب شده‌اند یا شاید هم اینکه همه اینها به برچسب محرومیت کردستان بر می‌گردد!؟

,

 

,

قربانی هدف از برپایی جشن بزرگ تلاش را معرفی نمونه‌ای از هزاران نفر موفق و نمونه در سطح آموزش و پرورش استان و نشانه قدردانی خود و همکارانش از این دانش‌آموزان و ارج نهادن به آنها عنوان کرده است. اما آیا ایشان از خود نمی‌پرسند که درس خواندن دانش‌آموزی در یک مدرسه تخریبی نه تنها ارج نهادن به او نیست بلکه توهین به او نیز به حساب می‌آید؟! بسیار جای تأسف است که دستگاه تعلیم و تربیت اینگونه واژه ارج نهادن را معنی می‌کند!

,

 

,

قربانی گفته کردستان در بخش زیرساخت‌ها و امکانات در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزش و پرورش و از لحاظ تعریف شاخص‌ها بالاتر از میانگین کشوری نیست چراکه از لحاظ فضای آموزشی و حوزه ورزشی در کشور رتبه ۲۱ و از نظر استانداردها حال ما قابل تعریف نیست. حال این سوال مطرح است چه کسی مسؤول این کم کاریهاست؛ مردم یا شماهای مسؤول؟

,

 

,

جناب مدیرکل آموزش و پرورش اگر دانش‌آموزی نتواند شهریه ورود به مدرسه را پرداخت کند آیا به او اجازه درس خواندن می دهید؟ مطمئناً که اجازه نمی دهید. پس چگونه به خود اجازه می‌دهید که فرزندان این استان از بدو آغازین روزهای ورود خود به اجتماع با نشاندنشان در یک کلاس درس که هرآن ممکن است سقفش بریزد، محرومیت را از عمق وجود درک کنند؟!

,

 

,

آیا وقت آن نرسیده اندکی در وظایف و عملکرد خود تجدیدنظر کنید؟ یا اینکه زمان بازنشستگی شما فرا رسیده و حال و حوصله این کارها را ندارید...

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه