اخبار داغ

بیژن ذوالفقار نسب:

اردوهای جهادی بسیج کاری نیکو و پسندیده است

اردوهای جهادی بسیج کاری نیکو و پسندیده است
بیژن ذوالفقارنسب گفت: بسیج اقدامات جهادی را در گذشته در قالب جهاد سازندگی به خوبی در مناطق محروم اجرایی کرده است و این اردوهای جهادی نیز برگرفته از همان تفکر اوایل انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن ذوالفقار نسب پیشکسوت فوتبال ایران از چهره‌های مطرح ورزشی کُرد در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: رفع غبار محرومیت از چهره‌ی روستاها و ارائه‌ی خدمات رایگان بهداشتی، آموزشی و ... توسط بسیج کار بسیار ارزشمندی است که ایجاد امید و اشتغال و کارآفرینی و رونق روستاها را به دنبال دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی گفت: این کار بسیج سازندگی که در قالب نهادهای مردمی انجام می گیرد در دراز مدت باعث رضایتمندی مردم می شود و امیدوارم فضایی فرهنگی، اجتماعی و پر رونق را در این راستا ایجاد کنند و باید به این جهادگران خدا قوت گفت.

,

 

,

به گفته وی، جهادگران باید قدر خودشان و قدر لحظات خدمت رسانی به مردم را بدانند.

,

 

,

این مربی با سابقه ی فوتبال ایران گفت: بهتر است از دانشجویان بومی استان در این اردوها استفاده شود تا بهتر بتوانند با محرومان ارتباط بگیرند.

,

 

,

وی یادآور شد: بسیج این اقدامات جهادی را در گذشته در قالب جهاد سازندگی به خوبی در مناطق محروم اجرایی کرده است و این اردوهای جهادی نیز برگرفته از همان تفکر اوایل انقلاب است.

,

 

,

گفتنی است، از نهم شهریورماه‌ 275 گروه جهادی به روستاهای محروم 10 شهرستان‌ کردستان اعزام شده‌اند و تا 29 شهریورماه جاری به روستانشینان خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

,

 

,

بیژن ذوالفقارنسب (زاده ۱۶ تیر ۱۳۲۸ - سنندج) بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران و شرکت در بازی‌های المپیک تابستانی ۱۹۷۶ و جام ملت‌های آسیا ۱۹۷۶ را دارد.

,

 

,

او در سال ۱۳۴۹ در افسر بازی کرد، سپس به پاس پیوست. سال ۱۳۵۴ به پرسپولیس رفت و در همان سال اول حضور در پرسپولیس، به عنوان قهرمانی در مسابقات فوتبال جام تخت جمشید دست یافت. او در سال‌های ۱۳۵۵−۵۶ مدافع ثابت میانی در تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شد. وی در روز ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۸ و در فینال جام شهید اسپندی برای آخرین بار به عنوان یک بازیکن در مقابل پاس به میدان رفت و سپس به بلژیک رفته و از دانشگاه بروکسل، موفق به اخذ درجه دکترای تربیت بدنی گردید.

,

 

,

وی در رقابت‌های مقدماتی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ دستیار مربیان مختلفی از جمله ویرای برزیلی و جلال طالبی بود. او به عنوان سرمربی تاکنون در تیم‌های مطرح استقلال، سایپا، پاس تهران، مس کرمان، پیکان، برق شیراز، ذوب‌آهن اصفهان، داماش گیلان و صنعت نفت آبادان کار کرده‌است. او دو بار با تیم سایپاقهرمان ایران شده‌اند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه