اخبار داغ

عاقبت به‌سازی مسیرهای بی‌آرتی؛

اتوبوس‌های تندرو در مسیرِ کندِ عملیات کف سازی/ از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم!

اتوبوس‌های تندرو در مسیرِ کندِ عملیات کف سازی/ از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم!
سه ماه از شروع عملیات کف سازی و بهسازی مسیر اتوبوس‌های تندرو در برخی ایستگاه‌ها می‌گذرد اما همچنان خبری از تکمیل این مسیرها نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج مسیر اتوبوس‌های تندرو یا همان بی‌آر‌تی از ابتدای رسیدن به بهره برداری یک پایش لنگ بود و نتوانست پا به پای اتوبوس‌های خط تندرو حرکت کند و هر از چندگاهی سنگی جلوی چرخ حرکت این اتوبوس ها می انداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وضعیت نامناسب آسفالت مسیر و چاله چوله‌هایی که در سرتاسر مسیر وجود داشت داد مردم و رانندگان را در می آورد و شهرداری تبریز نیز با مسکن های موقت سعی در بهسازی مسیر داشت، موضوعی که بیهوده بود و هر بار بعد از گذشت کمتر از یک ماه روز از نو بود و روزی از نو. انگار که کسی این خیابان ها و مسیر را طلسم کرده باشد که یک روز خوش ندیدند.

,

کمتر از سه ماه قبل بود که شهرداری تبریز برای بهسازی برخی مسیرها، ایستگاه اتوبوس‌های تندرو را موقتا تغییر داد تا بعد از بهسازی این مسیرها اتوبوس‌های تندرو در مسیر اصلی قرار بگیرند و تندتر از قبل و بدون دست انداز مسافران را به مقصد برسانند.

,

تا به این جای قضیه جای خوشحالی وجود دارد اما بعد از گذشت سه ماه پیشرفت چندانی در ایستگاه‌هایی که تخریب شده بود دیده نمی‌شود و نارضایتی عمومی ایجاد شده است.

,

این روزها دیگر چندان کارگران نیز به مانند روزهای نخست در حال کار نیستند و باید پرسید بعد از گذشت سه ماه و تغییر ایستگاه‌ها برای بهسازی مسیرها که موجب نارضایتی شده چرا کار این ایستگاه‌ها به پایان نمی‌رسد؟

,

البته روابط عمومی شرکت واحد نیز در خصوص تغییر این ایستگاه ها جوابیه صادر کرده و ضمن عذرخواهی از مردم با اشاره به عملیات زیرسازی و کف سازی اعلام کرده بعد از اتمام عملیات عمرانی طی روزهای آتی ایستگاه‌های شریعتی و تربیت به روال عادی برخواهند گشت.

,

حال باید منتظر ماند و دید طبق وعده داده شده، اتوبوس‌رانی شهرداری خواهد توانست طی روزهای آتی این مسیر را بهسازی و تکمیل کند و یا مصداق شعر "از طلا بودن پشیمان گشته‌ایم/ مرحمت فرموده ما را مس کنید" خواهیم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه