اخبار داغ

تبلیغ شهرداری تهران علیه حجاب با رنگ همجنسبازی؟! +عکس

تبلیغ شهرداری تهران علیه حجاب با رنگ همجنسبازی؟! +عکس
این سوال مطرح می شود که در شهرداری تحت سیطره‌ی «لیست امید» و اصلاح‌طلبان دقیقا چه برنامه‌هایی در جریان است و این خطوط و سرفصل‌ها از کجا «الهام» گرفته می شود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهای اخیر، انتشار یک تبلیغ در ایستگاه‌های مترو و اماکن عمومی که متعلق به سازمان «زیباسازی شهر تهران»، زیرمجموعه شهرداری پایتخت است، خشم و ناراحتی بسیاری در میان اقشار مختلف و افکار عمومی برانگیخته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

, ,

 

,

گذشته از محتوای آشکار و عیان ضد «حجاب» آن، که در لفاف ترویج شادی و رنگ‌های شاد رنگ مشکی(رنگ چادر بانوان و نماد عزای محرم)  را با علامت ضربدر تخطئه می کند، آن هم در آستانه ماه محرم و عزاداری سرور آزادگان جهان و هویت هر ایرانی شیعه،  شباهت این تبلیغ با یک نماد آشنا در فرهنگ غربی، به شدت سوال‌برانگیز و مشکوک است.

,

LGBT(ترکیب حروف اول لزبین، گی، دوجنسیتی و تراجنسیتی)، برای اشاره کلی به مفهوم ضدبشری «همجنسبازی» در غرب به کار می رود. سال‌هاست که تحت سلطه و سیطره کانون‌های ضددین و در محتواهای فرهنگی و هنری غرب به صورت سیستمیک و بی وقفه تولید و ترویج می شود و هم از طریق نهادهای «فرهنگی» بین المللی به عنوان یکی از سرفصل‌های برنامه‌های آموزشی برای کشورهای در حال توسعه، تجویز می گردد(نمونه سند 2030).

,

جالب این جاست که پرچم LGBT پرچمی تشکیل شده از 6 رنگ به اصطلاح «گرم و شاد» است که در رژه‌ها و فستیوال‌های وقیحانه همجنسبازان به وفور استفاده می شود.

,

, ,

, ,

حال در آستانه ماه محرم، در حالی که محبّان اهل بیت برای عزاداری نماد هویت شیعه، حضرت اباعبدالله(ع) و اصحاب مطهرش آماده می شوند، تبلیغی با چنین شباهتی به این پرچم، با محتوای ضدحجاب، با رنگ‌های «شاد و گرم» و در قالب تشویق زنان به «خودنمایی» برای عوض شدن فضای شهر!، توسط یک نهاد حاکمیتی در جمهوری اسلامی ایران در اماکن عمومی به کار گرفته می شود و این سوال مطرح می شود که در شهرداری تحت سیطره‌ی «لیست امید» و اصلاح‌طلبان دقیقا چه برنامه‌هایی در جریان است و این خطوط و سرفصل‌ها از کجا «الهام» گرفته می شود؟

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه