اخبار داغ

دست های پینه بسته ای که « شیفت ایثار» را تمام قد معنا کردند / کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند + تصاویر

دست های پینه بسته ای که « شیفت ایثار» را تمام قد معنا کردند / کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند + تصاویر
امروز همزمان با سراسر کشور مانور کارگران بسیجی در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان کردستان برگزار که در آن کارگران اقدام به برگزاری شیفت ایثار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروز همزمان با سراسر کشور رزمایش خدمات رسانی کارگران بسیجی در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان کردستان برگزار شد که در آن کارگران اقدام به برگزاری " شیفت ایثار " کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,


 کارگران عضو بسیج در کارخانه‌ها علاوه بر وظایف معمولی و محوله خود در اوقات فراغت بدون چشم‌داشت، اضافه کاری و یا دستمزد در مراکز تولیدی خود خدماتی انجام می‌دهند که در جهت تقویت تولید و کمک به کارخانه و رونق تولید خواهد بود.

,
,

 

,

, ,

 

,

کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند

, کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند, کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند,


یوسف دادگر مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی استان کردستان صبح امروز در همایش شیفت ایثار که با حضور کارگران برگزار شد اظهار کرد: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی تمام قد در حال اجرا شدن است و تنها واحدهای صنعتی می توانند سرپا بمانند که فرهنگ ایثار در آنها نهادینه شود و خوشبختانه این چنین ایثاری در کارخانه ی تراکتورسازی سنندج وجود دارد و اگر غیر از این باشد در اسرع وقت تعطیل خواهد شد.

,
,

 

,


وی با بیان اینکه کارگران در سنگر تولید مقتدرانه برای دفاع از جنگ اقتصادی ایستاده اند گفت: با توجه به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

,
,

 

,

, ,


وی گفت: در شرایط فعلی کارخانه داری نوعی جنگ است چرا که با افزایش نرخ ارز متاسفانه بهای تمام شده ی محصولات بالا رفته و در نتیجه مشتریان نیز بالطبع کم خواهند شد اما چون اکثر مشتریان کارخانه تراکتورسازی قشر کشاورز هستند ما سعی کرده ایم که از مزایاها کاسته شود تا بخشی از هزینه ها را کم کنیم و به مشتریان فشار وارد نشود.

,
,

 

,


به گفته ی دادگر، سعی بر این است که کارخانه ها سرپا بماند تا شغل های جدید ایجاد و حق کارگران ضایع نشود.

,
,

 

,

, ,

 

,

کاهش هزینه های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالاهای تولید داخل هدف از اجرای این رزمایش است

, کاهش هزینه های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالاهای تولید داخل هدف از اجرای این رزمایش است , کاهش هزینه های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالاهای تولید داخل هدف از اجرای این رزمایش است ,


در ادامه، حبیب الله کاووسی رئیس بسیج کارگری استان کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی عنوان کرد: این " شیفت ایثار " به صورت سالانه در واحدهای تولیدی استان کردستان برگزار می شود که هدف از اجرای آن کاهش هزینه های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالاهای تولید داخل و ایجاد روحیه وحدت،  همدلی و اخوت در کارگاه های تولیدی است.

,
,

 

,


وی گفت: با وجود اینکه کارگران از اقشار آسیب‌پذیر هستند و هجمه زیادی به تولید و کارگری در جنگ اقتصادی وارد می‌شود اما این کارگران بسیجی دل در گرو انقلاب دارند و در شیفت ایثار اقدام به کار و تولید و کمک به اقتصاد کشور می‌کنند تا روحیه ایثارگری در کارخانه که به عنوان سنگر تولید در جنگ اقتصادی قلمداد می‌شود، احیا شوند.

,
,

 

,

, ,

 

,

وی افزود: در این برنامه کلیه بسیجیان پایگاه‌های مستقر در واحدهای تولیدی صنعتی به صورت یک شیفت کاری بدون حقوق و دستمزد و اضافه کاری در راستای کمک به مدیران و مسؤولین واحدهای تولیدی اقدام به برگزاری این رزمایش می‌کنند.

,

 

,


 کاووسی خاطر نشان کرد: این رزمایش در سه واحد تولیدی؛ کشتارگاه صنعتی سنندج، شرکت پاک‌ آرا سنندج و کارخانه تراکتورسازی کردستان اجرا می‌شود.
 

,
,
,


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و باتوجه به وضعیت اقتصاد، این اقدام موجب تقویت روحیه ایثار در بین کارگران شده و نوعی کمک به کارفرمایان نیز است.

,
,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

قشر کارگری قشر جهادی و ایثارگر است

, قشر کارگری قشر جهادی و ایثارگر است, قشر کارگری قشر جهادی و ایثارگر است,

 

,

حسام خدایی مدیرعامل شرکت پاک آرا سنندج  نیز در" رزمایش شیفت ایثار " که در این واحد صنعتی برگزار شد اظهار کرد: قشر کارگری قشر جهادی و ایثارگر است، امروز دشمن جنگ اقتصادی، معیشتی و روانی را به ملت ایران تحمیل کرده و در این مسیر قشر کارگری در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد.

, .,

 

,

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جهادی بالاتر از تولید نیست، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی  اولویت توجه به تولید داخلی و اعتماد به توان و بازوی جوانان است

,

 

,

, ,

 

,

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های تولیدی شرکت پاک در سنندج نیازمند حمایت دولت و متولیان اقتصادی استان است گفت: تولیدات شرکت لبنیات پاک آرا سنندج بالغ بر 30 نوع محصول مختلف است که ماده ی اصلی آن شیر است و نحوه ی تامین شیر، جمع آوری از مراکز دامپروری صنعتی در استان و خارج از استان است که به دلیل عدم سلامت و کیفیت پایین آن حدود 4 سال است که قطع شده و با حضور دامپزشکان  و کارشناسان این حوزه سلامت این مواد لبنی کنترل می شود.

,

 

,

وی یادآور شد: این شرکت از سال 67 شروع به کار کرده است و پنیر آن تولید اختصاصی پاک آرای استان کردستان است که این محصولات لبنی با برندهای بزرگ کشور رقابت می کند.

,

 

,

, ,

 

,

خدایی تصریح کرد: میزان عرصه ی این محصولات دو برابر شده است و صادرات آن نیز به اقلیم کردستان عراق می باشد و بر آنیم که ظرفیت تولید عملی این مواد لبنی که در روز 85 تن است را به 300 تن در روز برسانیم.

,

 

,

وی به تعاملات مناسب با دامداران کردستانی در خصوص خرید شیر اشاره کرد و افزود: توسعه فازهای تولیدی کارخانه و رونق بازار فروش می تواند به توسعه این چرخه کمک کند.

,

 

,

مدیرعامل شرکت تولید محصولات لبنی پاک آرای سنندج اظهار داشت: واحد تولیدی پاک آرا یکی از زیر مجموعه های اصلی لبنیات پاک تهران است که توانسته در زمینه پروژه های سلامت محور با تولید محصولات لبنی غنی شده با پروبیوتیک برای دومین سال متوالی مفتخر به اخذ معتبرترین جایزه حوزه سلامت کشور ( تندیس سیب سلامت ) از وزیر بهداشت گردد.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه