اخبار داغ

جزئیاتی از حمله موشکی ایران از زبان سرلشکر باقری

جزئیاتی از حمله موشکی ایران از زبان سرلشکر باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جزئیاتی از حمله موشکی اخیر ایران به مقر کومله در کردستان عراق را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرلشکر محمد باقری در حاشیه اجرای چهلمین مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درخصوص حمله موشکی اخیر به مراکزی در کردستان عراق و پاسخ دندان‌شکن ایران به اقدامات تروریستی گروه مذکور اظهار کرد: در سال 75 مسئولان کردستان عراق و همچنین مسئولان حزب مسئولان حزب دموکرات کردستان به صورت کتبی تعهد دادند که در ایران دست به هیچ‌گونه عملیاتی نزنند اما با تحریک آمریکایی‌ها عهد و پیمانشان را شکستند و دست به اقدامات تروریستی زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: پس از این اقدامات و تحرکات چندین بار تذکراتی به آنها داده شد و حتی مسئولان اقلیم کردستان نیز تذکراتی به این گروه دادند که متاسفانه گوشی برای شنیدن آن نداشتند لذا اینگونه اقدامات آنها برای ما قابل تحمل نبود.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دولت عراق و اقلیم کردستان نباید اجازه تشکیل مقرهایی در مناطق تحت نفوذشان بدهند  که در آنها اقداماتی برای ناامنی در کشورهای همجوار انجام می‌شود تصریح کرد: واقعیت آن است که مسئولان اقلیم کردستان و دولت عراق باید این افراد را که مجرم هستند تحویل جمهوری اسلامی دهند و اگر نمی‌توانند چنین کاری را انجام دهند حداقل باید این افراد و گروه‌ها را از کشورشان اخراج کنند.
,
 
,
سرلشکر باقری گفت: اگر اقدامات این گروه‌ها و افراد ادامه یابد اتفاق اخیر می‌تواند تکرار شود و پاسخ موشکی اخیر ما حق دفاع از خود بود و اجازه نمی‌دهیم این نا امنی‌ها ادامه یابد.
,
 
,
وی در پاسخ به سوال دیگر تسنیم درباره اینکه آیا در این حملات موشکی به تمام اهداف از پیش طراحی شده دست یافتیم یا خیر گفت: کاملا چنین اتفاقی افتاد و ما تمام اقدامات اطلاعاتی، طرح‌ریزی صحنه و نهایتا عملیاتی موشکی‌مان به صورت دقیق انجام شد.
,
 
,
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطر نشان کرد:‌ به هر حال اینکه در چنین فاصله‌ای موشکی به اهداف مورد نظر شلیک و به محل جلسه مورد نظر اصابت کند، این موضوعی اتفاقی نیست و امیدواریم دیگر نیاز به تکرار چنین پاسخ‌هایی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه