اخبار داغ

همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج انجام شد؛

تلاش بی‌مزد و منت افسران جبهه اقتصادی در واحدهای تولیدی

تلاش بی‌مزد و منت افسران جبهه اقتصادی در واحدهای تولیدی
از صبح امروز کارگران بسیجی استان مرکزی در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در سطح ۲۰ واحد تولیدی اقدام به خدمت رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ رزمایش خدمت رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار»، روز سه شنبه همزمان با سراسر کشور در ۲۰ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان های اراک، ساوه، زرندیه، شازند، خمین و دلیجان در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

این رزمایش در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) ۲ و با حضور کارگران بسیجی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

,

بسیجیان در تمامی مقاطع ثابت کرده‌اند که از هر قشر و با هر لباسی خدمتگزار نظام و انقلاب اسلامی بوده و در دفاع از ارزش‌های اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

,

کارگران بسیجی در چنین شرایطی که عده‌ای از افراد از جنگ اقتصادی دشمن به نفع خود بهره‌برداری کرده و به دنبال خرید سکه و ارز، رانت و... هستند، با تلاش و فعالیت بدون چشم‌داشت، در طرح «شیفت ایثار» با گذشت از اندک درآمد خود ثابت می‌کنند که در همه حال پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده‌اند.

,

, ,

برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در ۲۰ واحد تولیدی استان مرکزی

, برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در ۲۰ واحد تولیدی استان مرکزی, برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» در ۲۰ واحد تولیدی استان مرکزی,

محسن ربیعی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب، در خصوص این رزمایش گفت: همزمان با برگزاری رزمایش خدمت در سراسر کشور، بسیج کارگری نیز با حضور کارگران بسیجی در این رزمایش در قالب ارائه خدمت بصورت رایگان شرکت می کنند.

,

وی افزود: در این رزمایش در کشور جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر از کارگران بسیجی به منظور خدمات رسانی، کمک به تولید، بهره وری و کمک به واحدهای تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» خارج از شیفت کاری بدون هیچ چشم‌داشت و دستمزدی در محیط کار خود حضور می یابند و در عرصه های مرتبط شغلی خود به فعالیت می‌پردازند.

,

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه این رزمایش در ۲۰ واحد تولیدی استان برگزار می شود، بیان کرد: این رزمایش در کارخانجات شهرستان های اراک، ساوه، زرندیه، شازند، خمین و دلیجان انجام می شود.

,

وی ادامه داد:در این رزمایش بسیجیان در جهت کمک به تولید و صنعت استان، بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت و ... در واحدهای تولیدی به صورت داوطلبانه فعالیت خواهند کرد.

,

ربیعی با بیان اینکه این رزمایش به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن است، اضافه کرد: این فعالیت‌ها در عرصه های بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت خواهد بود.

,

وی اهداف برگزاری رزمایش شیف ایثار را در راستای حمایت از کالای ایرانی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است و نیز فرارسیدن ایام محرم سالارشهیدان، کارگران بسیجی با ایثار و از خود گذشتگی، بعد از شیفت کاری خود، بصورت رایگان به ارائه خدمت مشغول می شوند و در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور گام بر می دارند.

,

کارگران بسیجی برای کمک به اقتصاد کشور در صحنه هستند

, کارگران بسیجی برای کمک به اقتصاد کشور در صحنه هستند, کارگران بسیجی برای کمک به اقتصاد کشور در صحنه هستند,

مهدی رفیعی، یکی از کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم سازی ایران که در رزمایش «شیفت ایثار» حضور داشت با اشاره به اینکه کارگران همواره در عرصه های مختلف حضور گسترده ای داشته اند، گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کارگران در عرصه‌های مختلف حضوری پرشور و گسترده داشته‌اند که تقدیم شهدای بسیاری از جامعه کارگری در هشت سال دفاع مقدس نمونه بارزی از تلاش این قشر برای اعتلای نظام به شمار می‌رود.

,

, ,

رفیعی اظهار کرد: امروز که در صحنه جنگ اقتصادی دشمن قرار داریم، برای کمک به اقتصاد کشور و همراهی با انقلاب، کارگران بسیجی در قالب رزمایش خدمات‌رسانی، اقدام به جمع‌آوری ضایعات کارخانه‌ کرده‌اند.

,

این کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم سازی ایران بیان کرد: امیدواریم با این اقدام، قدم کوچکی را در راستای توسعه همه جانبه کشور برداریم.

,

کارگران بسیجی با تمام توان در تولید کشور مشارکت دارند

, کارگران بسیجی با تمام توان در تولید کشور مشارکت دارند, کارگران بسیجی با تمام توان در تولید کشور مشارکت دارند,

سید رضا موچانی، یکی دیگر از کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم سازی ایران گفت: امروز بی‌هیچ چشم‌داشتی آمده ایم تا به تولید و اقتصاد کشور کمک کنیم.

,

, ,

موچانی با اشاره به اینکه کارگران بسیجی با تمام توان در جهت تولید کشور مشارکت دارند، اظهار کرد: کارگران بسیجی با تلاش و کوششی که در جهت تولید انجام می دهند با قدرت در برابر جنگ اقتصادی دشمنان خواهند ایستاد.

,

وی هدف بسیج را کسب رضای خداوند متعال دانست و ادامه داد: توجه به این هدف باعث می شود در عرصه های مختلف با تمام توان و حتی گذشتن از جان کارها را پیش بُرد.

,

این کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم‌سازی ایران با اشاره به اینکه بسیج به منظور خدمت رسانی امروز در حوزه صنعت ورود پیدا کرده است، افزود: این رزمایش قدم موثری برای کمک به بخش تولید و تولیدکنندگان است. جمع‌آوری این ضایعات از نظر ریالی کمکی به شرکت خواهد بود.

,

حضور همیشه در صحنه کارگران بسیجی برای حمایت از تولیدات داخلی 

, حضور همیشه در صحنه کارگران بسیجی برای حمایت از تولیدات داخلی , حضور همیشه در صحنه کارگران بسیجی برای حمایت از تولیدات داخلی ,

محسن رودبارانی، یکی از کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم سازی ایران گفت: امروز با عشق و علاقه در قالب شیفت ایثار فی سبیل الله و بدون چشم‌داشت جمع آوری ضایعات را در محوطه شرکت انجام می دهیم.

,

, ,

رودبارانی اضافه کرد: کارگران بسیجی با روحیه، فرهنگ و تفکر بسیجی این اقدامات را انجام می‌دهند.

,

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای بهره وری و کمک به رونق تولید در زمینه بازیافت ضایعات تولیدات قابل بازیافت دانست و ادامه داد: با وجود فشارهای اقتصادی که به قشر کارگر وارد می‌شود اما این قشر با از خودگذشتگی و ایثار در راستای حمایت از تولیدات داخلی همواره در صحنه‌ حضور دارند.

,

این کارگران بسیجی شرکت آلومینیوم سازی ایران با تاکید بر اینکه دشمن با جنگ اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام است، بیان کرد: امروز جهادی بالاتر از تولید داخلی نیست و باید با تمام توان در جهت افزایش تولید گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه